عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاكيد استاندار به مديران دستگاههاي اجرايي براي تحقق شعار امسال


تاكيد استاندار به مديران دستگاههاي اجرايي براي تحقق شعار امسال

استاندار گلستان با تاكید بر اینكه مبنای كارو نقشه راه در استان براساس منویات مقام معظم رهبری است؛ اظهارداشت: مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی و مردم باید با مدیریت جهادی و عزم ملی، منویات رهبر معظم انقلاب كه در نامگذاری سال جدید تجلی یافته است، را محقق كنند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری گلستان، دكتر "حسن صادقلو" صبح امروز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری، امسال به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است و این كاملا شعار حكیمانه و به جایی است و ایشان با شناخت صحیح و جامع از مسائل كشوراین نامگذاری را انجام دادند و باید این فرصت را پاس داشت.

به گفته وی، مهمترین عامل محقق شدن رهنمودهای رهبری تلاش و كوشش همه آحاد جامعه است.

وی با اشاره به اینكه مقوله فرهنگ ازاهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، افزود: اقتصاد و فرهنگ با هم عجین شده اند و مكمل یكدیگر هستند و داشتن یك اقتصاد موفق و پویا نیازمند فرهنگ سازی است.

وی با تاكید بر اینكه مدیران و مردم باید به دغدغه مقام معظم رهبری توجه داشته باشند، گفت: تمام تلاش ما بر اجرایی كردن این شعار است و امیدوارم بتوانیم در دولت تدبیر و امید برای تحقق این شعار و نامگذاری ارزشمند سال ۹۳ قدم های موثر و اقدامات عملی برداریم. 

استاندار گلستان بیان كرد: اتحاد و انسجام در جامعه باعث بی اثر شدن توطئه های دشمنان در خصوص تحریم های اقتصادی می شود.

 

مقام عالی دولت در استان همچنین تصریح كرد: گلستان در مسیر تردد زایرین امام رضا(ع) قرار گرفته كه مسوولان باید شرایطی بسیار مناسب وخوبی را برای مسافران نوروزی ایجاد كنند.


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1476
  • کد خبر : 27