عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان: دستگاههای دولتی از کارورزان شرکتهای دانش بنیان استفاده کنند


استاندار گلستان: دستگاههای دولتی از کارورزان شرکتهای دانش بنیان استفاده کنند

استاندار گلستان: دستگاههای دولتی از کارورزان شرکتهای دانش بنیان استفاده کنند

 استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان گفت: حرکت به سمت استان مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به ظرفیت هایی که در موضوع شرکت های دانش بنیان ایجاد شده و در راستای الکترونیکی شدن استان، تلاش می کنیم که از کارورزان این شرکت ها در ادارات استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر حسن صادقلو از تمامی دستگاه هایی که در مدیریت انرژی دخیل هستند درخواست کرد طرح های تشویقی برای مدیریت مصرف انرژی داشته باشند.

وی همچنین خطاب به تمامی مدیران حاضر در جلسه اظهار کرد: توجه داشته باشید که تخصیص بودجه هایی که صورت می گیرد باید محرک توسعه استان بوده و در زمینه پروژه های زیربنایی بکار گرفته شود.

وی افزود: تمامی مدیران نگاهشان باید کاهش تصدی گری باشد و تا جایی که می توانند خروج از تصدی گری را مد نظر داشته و گزارشی از برون سپاری هایی که اتفاق افتاده را ارائه دهند.

استاندار گلستان خواستار تعامل بیش از پیش دستگاه های اجرایی استان با فرمانداران شد و همچنین تاکید کرد: مدیران تاجایی که نیاز است از مشاوره ی مشاوران استفاده کنند و توجه داشته باشند که مشاوره در سیستم هزینه نیست.

وی امنیت را اقدامی پیشگیرانه دانست و گفت: برای اقدام پیشگیرانه ای همچون امنیت باید سند جامع و برنامه جامع اطلاعاتی که البته در یک خط طولی و خارج از موازی کاری باشد، تهیه شود.

دکتر صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران حاضر در جلسه خواست نسبت به ملاقات های عمومی حساس باشند و با مردم بیشتر ارتباط داشته باشد و مهربانی با مردم را فراموش نکنند.

وی افزود: توجه داشته باشید که اگر «نه» مهربانانه به مردم گفته شود آنها نمی گویند که اقدام نمی کنند بلکه می گویند این کار شدنی نبود.

استاندار گلستان، با اشاره به گرامیداشت روز خانواده گفت: اسلام به خانواده به چشم یک نظام اجتماعی نگاه می کند و تمام دستگاه هایی که با خانواده در ارتباط هستند باید بصورت تخصصی روی این موضوع کار کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه ریاست دانشگاه جامع گلستان دکتر نجفی نژاد ،مهندس شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مهندس تیرانداز مدیر کل فنی و حرفه ای، فرمانده سپاه نینوا استان سرهنگ کریمی و مدیر موسسه مصباح الهدی آزادشهر، حجت الاسلام بذرافشان گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1660
  • کد خبر : 2720