عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش؛

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

 استاندار گلستان با بیان اینکه درطول دولت تدبیر و امید، 900 میلیارد ریال اعتبار صرف پروژهای شهرستان گالیکش شده است، اظهار کرد:با این اعتبار 161 پروژه در این شهرستان افتتاح و برای 664 نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش که در سالن اجتماعات شهید محمد باقر خسروی برگزار شد، تصریح کرد: در شهرستان گالیکش مشکلات زیادی وجود دارد و باید نسبت به رفع این مشکلات اقدامات کافی صورت گیرد.

وی با تشریح موقعیت شهرستان گالیکش گفت: این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در مسیر جاده بین المللی تهران - مشهد، از معابر مهم گذر مسافرین محسوب می شود و گذر 10 میلیون مسافر عبوری، ظرفیت بالایی است که باید با استفاده از آن، نسبت به‌ معرفی جاذبه های شهرستان اقدام شود.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری های مکرر برای حل مسائل ورزش سوارکاری در استان گلستان، گفت: با همراهی وزیر ورزش و جوانان، مسائل مربوط به سوارکاری در این استان حل شده و مدیریت مجموعه های سوارکاری و برگزاری مسابقات به استان واگذار شده است.

دکتر صادقلو در ادامه از مدیران کل حاضر در جلسه خواست مسائل و مشکلات مطروحه در این جلسه را به صورت جدی پیگیری کرده و با رسیدگی به آنها نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند.

گفتنی است در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، گفت در سال 94 قریب به 6000میلیارد ریال و در سال 95، 11000میلیارد ریال بودجه برای عمران و آبادانی شهرستان گالیکش اختصاص داده شده است.

حسین پیشقدم تصریح کرد: سرمایه گذارانی که توانایی اجرای پروژه ها و حتی پروژه های دولتی را دارند معرفی شوند تا اقدامات لازمه انجام شود.

وی با اشاره به اعتبار 30 میلیاردی طرح های آبرسانی شهرستان در سال گذشته، گفت: خوشبختانه تامین اعتبار آب بند پاسنگ انجام شده ولی از نظر پیشرفت فیزیکی عقب هستیم که باید جبران شود.

وی با تاکید بر حادثه خیز بودن این شهرستان به دلیل جاده بین المللی و وجود پارک ملی گلستان، گفت: شهرستان گالیکش نیازمند بیمارستان است و در راستای خدمات درمانی با کمک خیرین درمانگاه تاسیس شده و حتی زمینی به مساحت 3 هکتار جهت احداث بیمارستان اهدا شده و باید به دنبال جذب بودجه و سرمایه گذار جهت احداث آن باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه، امام جمعه گالیکش ، مردم این شهرستان را انقلابی، ولایت مدار و شایسته توجه بیشتر مسئولین دانست.

حجت الاسلام سیدباقر موسوی از استاندار خواست برای رفع مشکلات این شهرستان بخصوص بحث مهار و ذخیره آب های سطحی رودخانه ها برای امر کشاورزی اقدام نماید.

همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش ، فرماندار این شهرستان با اشاره به جاذبه های آن، گفت:ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی و گردشگری، توجه به روستاها و مسائل فرهنگی آنها، کاشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی آن و برگزاری اولین جشنواره گیاهان دارویی استان را در گالیکش از جمله مسائلی است که توجهی ویژه ای به آن شده است.

حسن خسروی با بیان اینکه شهرک گلخانه ای در این شهرستان در دست اجراست، به برخی مشکلات و کمبود ها اشاره کرد و تصریح کرد: عدم وجود آب بهداشتی در برخی روستاها،مشکلات راه های روستایی ، طولانی شدن تعریض جاده مینودشت به گالیکش، عدم تکمیل عملیات عمرانی سالن های ورزشی روستائی، عدم گازرسانی به برخی روستاها،تاسیس آب بندان از مشکلات اساسی این شهرستان است.

وی افزود: شهرستان گالیکش تنها شهرستان استان است که فاقد بیمارستان است و علی رغم اهدا زمین 3هکتاری از سوی خیرین ، تاکنون اقدامی جهت ساخت آن صورت نگرفته است.

فرماندار گالیکش نبود زیرساختهای مناسب را دلیل عدم حضور سرمایه گذاران در این شهرستان دانست و افزود:تاکنون قریب به 10 تیم سرمایه گذاری خارجی جهت سرمایه گذاری از این شهرستان و امکانات بالقوه آن بازدید کرده اند عدم وجود زیرساختهای مناسب موجب امتناع آنان شده است.

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

 

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

 

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

 

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

 

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

 

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

 

664 شغل با افتتاح161پروژه در گالیکش ایجاد شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .