عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مطالبه اصلی مردم، ایجاد اشتغال است

استاندار گلستان در بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید:

مطالبه اصلی مردم، ایجاد اشتغال است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مطالبه اصلی مردم، ایجاد اشتغال است

 استاندار گلستان گفت: در شرایط فعلی ایجاد یک فرصت شغلی هم برای ما خیلی اهمیت دارد زیرا مطالبه اصلی مردم هم همین مسئله است.

حسن صادقلو، در بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با انتقاد صریح از مدیران برخی از دستگاه های اجرایی گفت: این کارگروه تشکیل شده تا مشکلات تولیدکنندگان و مردم را حل کند نه اینکه بنشینیم و مشکلات مردم را بیشتر کنیم.

 وی با انتقاد از بروکراسی موجود در برخی از دستگاه های اجرایی استان، افزود: برخی از اقدامات دستگاه ها به جای تسهیل، کار تولید را برای مردم سخت کرده است.

 استاندار گلستان تأکید کرد: بدنه برخی از دستگاه های اجرایی با سیاست های دولت همسو نیستند و همین مسئله موجب شده تا کار مردم به رغم سیاست گذاری هایی که برای حل آنها می شود، بازهم وجود داشته باشد. 

 وی از دبیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان خواست تا هرچه زودتر نرم افزار پنجره واحد سرمایه گذاری را راه اندازی کند.

 صادقلو افزود: باید هرچه سریعتر این پنجره واحد در استان فعال شود. همه سرمایه گذاران باید به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ارجاع داده شوند و تقویم زمانی برای اعلام نتایج استعلام ها تعیین و بعد از دو هفته اگر دستگاه اجرایی جواب نداد، مجوزها صادر شود.

 وی با تأکید بر تسهیل قوانین، خاطرنشان کرد: روش های خشک و بدون انعطافی که در دستور کار دستگاه ها قرار دارد مانع اصلی توسعه استان است و عده ای نیز تصور می کنند که ما در استان مخالف توسعه هستیم.

 استاندار گلستان در این جلسه که با حضور سه سرمایه گذار بخش خصوصی برای بررسی و رفع مشکلات طرح ها و واحدهای تولیدی آنها برگزار شد، گفت: در یکسال گذشته مشکلات بیش از هزار واحد تولیدی در این کارگروه بررسی و تا جایی که امکان داشت مشکلات آنها برطرف شد. هدف این کارگروه نیز حل مشکلات و تسهیل شرایط برای تولید و احیاء واحدهای راکد است.

مطالبه اصلی مردم، ایجاد اشتغال است

 

مطالبه اصلی مردم، ایجاد اشتغال است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1073
  • کد خبر : 28012