عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مقام معظم رهبری در گلستان، آرزوی مردم است

استاندار گلستان در دیدار با مقام معظم رهبری؛

حضور مقام معظم رهبری در گلستان، آرزوی مردم است

حضور مقام معظم رهبری در گلستان، آرزوی مردم است

 استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان استانی تازه بناگذاری شده است، اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری در گلستان و دیدار با ایشان آرزوی مردم استان است و امیدواریم توفیق این دیدار هرچه سریعتر برای همگان ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در دیدار صبح امروز(15 آذر) با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی( که در قالب شورای سیاست گذاری اجلاسیه گرامیداشت 4هزار شهید استان صورت گرفت، گزارشی از وضعیت عمومی استان گلستان ارائه و تصریح کرد: وحدت و همگرایی استان گلستان مثال زدنی است و مردم گلستان با همبستگی کامل در تمام صحنه های دفاع از انقلاب حضور چشمگیر داشته اند.

وی با اشاره به نقش استان در امنیت غذایی کشور، گفت:گلستان با تولید یک میلیون و 500هزار تن گندم و تامین بیش از 7 درصد مواد غذایی کشور نقش بسزایی در امنیت غذایی مردم دارد.

وی با بیان ظرفیت های استان و اینکه گلستان 7 اقلیم از 13 اقلیم کشور را در خود جای داده است، گفت: خوشبختانه گلستان در تولید محصولات کشاورزی نظیر سویا، کلزا، پنبه،گوشت مرغ و بسیاری محصولات باغی در کشور حائز رتبه است.

استاندار گلستان در قالب گزارش اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید و در محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خاطر نشان کرد: طرح زهکشی اراضی شمالی استان یکی از طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان بوده که با جدیت در حال پیگیری است و به موجب آن 600هزار تن به ظرفیت تولید گندم استان اضافه خواهد شد.

دکتر صادقلو با تاکید بر همراهی مردم در تمامی صحنه ها، یادآور شد: مردم گلستان با بصیرت و درک بالای سیاسی در تمامی انتخابات ها حضوری پرشور داشته اند، بطوری که در آخرین انتخابات برگزار شده با مشارکت بالای 80 درصدی، رتبه نخست در کشور را از آن خود کرده اند.

لازم به ذکر است در دیدار شورای سیاست گذاری اجلاسیه گرامیداشت 4هزار شهید استان با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نماینده ولی فقیه در استان گلستان گزارشی از آخرین وضعیت استان گزارشی ارائه کرد.

گفتنی است اجلاسیه گرامیداشت 4هزار شهید استان گلستان 25 آذر ماه در گرگان برگزار خواهد شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1119
  • کد خبر : 28051