عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار سرمایه گذاران و مسئولین بخش دولتی و خصوصی گلستان و آذربایجان


دیدار سرمایه گذاران و مسئولین بخش دولتی و خصوصی گلستان و آذربایجان

دیدار سرمایه گذاران و مسئولین بخش دولتی و خصوصی گلستان و آذربایجان

 جلسه ای با حضور مسئولین بخش دولتی و خصوصی و سرمایه گذاران استان گلستان و آذربایجان در مرکز تجاری و سرمایه گذاری آذربایجان در شهر باکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، در این جلسه، پتانسیل ها و توانمندیهای استان را بیان نمود که از طرف آذربایجانی مورد استقبال واقع شد.

بر اساس این گزارش، نماینده آذربایجانی از موضوع صادرات مواد لبنی توسط شرکت صباح استقبال کرد و مقرر شد سرمایه گذاری در آذربایجان انجام پذیرفته و همکاری هم جانبه نمایند.

همچنین، موضوع صادرات توتون استان گلستان مطرح شد که مقرر گردید هماهنگی های لازم با شرکت دخانیات ایران جهت انجام کار صورت پذیرد.

گفتنی است، نیاز واردات توتون در آذربایجان تقریبا برابر با پنجاه درصد تولیدات استان گلستان میباشد. همچنین در محصولات لبنی، این کشور بیش از هشتاد درصد نیاز خود را وارد میکند که این پتانسیل خوبی برای تولید کنندگان استان گلستان میباشد.

هیات اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی استان گلستان به ریاست استاندار که به قصد سفر به قزاقستان، از استان عزیمت نموده اند، شامگاه سه شنبه 16 آذر وارد باکو در کشور آذربایجان شدند. این هیأت پس از توقف یک روزه در باکو و انجام چند دیدار، به قزاقستان خواهند رفت.

نبی هزارجریبی، نماینده مردم شهرستان گرگان در مجلس شورای اسلامی، محمود ربیعی, معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، رمضان بهرامی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ونمایندگان بخش خصوصی از اعضای این هیات هستند.

پیشقدم، رییس سازمان برنامه و بودجه، کریمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری, قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، قربانی، مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 ، مهاجر، رییس سازمان جهاد کشاورزی، حسین صادقلو، شهردار گرگان، قدس علوی، مدیرکل شیلات و قالیباف، مدیر پروژه منطقه آزاد اینچه برون نیز از اعضای این هیأت هستند.

 دیدار سرمایه گذاران و مسئولین بخش دولتی و خصوصی گلستان و آذربایجان

 

دیدار سرمایه گذاران و مسئولین بخش دولتی و خصوصی گلستان و آذربایجان

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 3020
  • کد خبر : 28149