عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بودجه سال96 بر مبنای نیاز استان‌ها پی‌گیری می‌شود

رییس مجلس شورای اسلامی در آزادشهر:

بودجه سال96 بر مبنای نیاز استان‌ها پی‌گیری می‌شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بودجه سال96 بر مبنای نیاز استان‌ها پی‌گیری می‌شود

 رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال1396 بر مبنای نیاز استان‌ها پی‌گیری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی لاریجانی عصر امروز (25 آذر) در جلسه شورای اداری شهرستانهای آزادشهر و رامیان که در شهرستان آزادشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت طرح آمایش سرزمینی اظهار کرد: یکی از مشکلات استان‌ها اجرا نشدن طرح آمایش سرزمینی است که استاندار گلستان اعلام کرده که این طرح در استان پیگیری شده و بنده هم موضوع را پیگیری خواهم کرد تا در استان این موضوع به سرعت تصویب و ماندگار شود.

وی افزود: داشتن برنامه، اولویت پیشرفت هر منطقه است که به نظر من این موضوع در تمامی استان‌ها به خصوص استان گلستان باید پیاده شود تا شاهد پیشرفت بیش از پیش باشیم.

وی با تاکید بر واگذاری کارها به مردم خاطرنشان کرد: توصیه من واگذاری کارها به مردم است و متاسفانه در کشور تکیه کارها بر دولت است که این یک آسیب در کشور محسوب می‌شود و همانگونه که رهبری معظم انقلاب سیاست های کلی نظام را مشخص کردند، امور باید به مردم واگذار شود و دولت پشتیبان باشد و حمایت کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید اقتصاد ما اقتصاد مردمی شود و باید بدانیم اگر می‌خواهیم تحولی در شهرها انجام شود باید سطح‌گیری مسئولان واگذاری امور به مردم باشد.

لاریجانی در خصوص اراضی کشاورزی و قطعه شدن آن گفت: برای این موضوع، قانون تصویب شده و چنانچه اجرایی شود ضابطه ای برای یکپارچه‌سازی زمین های کشاورزی در نظر گرفته شده که به سود کشاورزان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط منطقه‌ای اضافه کرد: من به حرکت آینده کشور امیدوارم و به طور قطع رفتار ایران سنجیده است.

لاریجانی گفت: دشمنان اشتباه می‌کنند که می توانند در مقابل ایران با مکر حرکت کنند و مسئولان ایران می‌دانند چگونه در این راستا عمل کنند و من فکر می‌کنم رفتار ایران با زعامت رهبر معظم انقلاب که ایشان یک نعمتی برای ایران هستند، مقتدرانه و با صلابت خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به کلاهبرداری انجام شده از مردم آزادشهر اظهار کرد: با قوه قضاییه صحبت می‌کنم و پیگیری سریع را از قوه قضاییه خواهم خواست.

وی ادامه داد: در چند استان به صورت مشابه چنین مشکلی ایجاد شد و مردم و دولت را گرفتار کرد و مواردی در مشهد هم رخ داد که هنوز حل نشده است.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در حوزه پیشگیری به طور فعال‌تر عمل کنند تا مردم دچار چنین مشکلاتی نشوند و در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

لاریجانی در پایان با بیان اینکه باعث افتخارم است که رامیانی هستم و جد مادری‌ام از این شهرستان است، گفت: شهرهای رامیان و آزادشهر ظرفیت گردشگری خوبی دارند و باید در این عرصه کارهای بزرگی صورت گیرد.

وی افزود: باید شرایط گردشگری و زیستی در این دو شهر آنقدر خوب فراهم شود که مردم از حضور در این دو شهر لذت ببرند.

 

بودجه سال96 بر مبنای نیاز استان‌ها پی‌گیری می‌شود

 

بودجه سال96 بر مبنای نیاز استان‌ها پی‌گیری می‌شود

 

بودجه سال96 بر مبنای نیاز استان‌ها پی‌گیری می‌شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1103
  • کد خبر : 28503