عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » "طرح جامع اقدام" برای مناطق هدف طرح شهید شوشتری تدوین شود

استاندار گلستان در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

"طرح جامع اقدام" برای مناطق هدف طرح شهید شوشتری تدوین شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

"طرح جامع اقدام" برای مناطق هدف طرح شهید شوشتری تدوین شود

 استاندار گلستان گفت: فرمانداران باید برای مناطقی که هدف اجرای طرح شهید شوشتری هستند، "برنامه جامع اقدام" تدوین کرده و نقشه راه خود را در دل این طرح ارائه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: در این طرح باید برنامه های پیش بینی شده، اقدامات صورت گرفته همراه با آسیب شناسی طرح، نقاط قوت و ضعف و موارد مورد نیاز گنجانده شود.

وی تأکید کرد: این بسته نرم افزاری، منشور عمل و میثاق نظارتی دست اندرکاران خواهد بود تا ارزیابی از اجرای درست طرح به خوبی انجام شود.

استاندار گلستان اظهار کرد: موضوعاتی نظیر اجرای طرح هادی، احداث مکان های ورزشی، احداث کتابخانه، استقرار و اسکان یک روحانی در این مناطق، بخشی از اقداماتی است که تأثیرات فرهنگی ایجاد می کند و باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اهمیت حضور روحانی مستقر در محله ها و جوامع گفت: روحانی همواره به عنوان یک ملجأ و مرجع مورد توجه مردم قرار داشته و در صورتی که این روحانی در یک مکان اسکان و استقرار داشته باشد در زندگی روزمره مردم حضور خواهد داشت و تأثیرات این حضور نیز چشمگیر خواهد بود.

وی تأکید کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا یک روحانی ثابت در محله های مورد نظر در طرح شهید شوشتری اسکان یابد.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه شناسایی نقاط شهری آلوده به مواد مخدر نیز نباید مورد غفلت واقع شود، یادآور شد: باید مطالعه و شناسایی نقاط شهری نیز در دستور کار کمیته ها و کارگروه های مربوطه قرار گیرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مسئولین مربوطه باید تعیین شاخص هایی برای شناسایی و تشخیص مناطق آلوده را در دستور کار قرار دهند تا اجرای طرح شهید شوشتری به خوبی به اهداف تعیین شده دست یابد.

دکتر صادقلو با اشاره به اهمیت مبارزه با اعتیاد خاطرنشان کرد: در گزارش های اجتماعی که به حضور مقام معظم رهبری ارائه شد، بحث اعتیاد از اولویت های مهم و مورد توجه رهبری بود که مورد تأکید ایشان قرار گرفت؛ همچنین اولین مؤلفه از سند جامع امنیتی استان که در 28 فصل تدوین شده است به موضوع اعتیاد اشاره دارد. در ارزیابی های وزارت کشور نیز یکی از شاخص های اصلی، پیگیری این موضوع است بر همین اساس همه این موارد نشان دهنده اهمیت موضوع مبارزه با این پدیده خانمانسوز است که باید مدنظر همه قرار گیرد.

 لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر پیگیری مصوبات جلسات قبل، فرماندار گالیکش گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای طرح شهید شوشتری در محله اسلام آباد این شهرستان ارائه کرد.

"طرح جامع اقدام" برای مناطق هدف طرح شهید شوشتری تدوین شود

 

"طرح جامع اقدام" برای مناطق هدف طرح شهید شوشتری تدوین شود

 

"طرح جامع اقدام" برای مناطق هدف طرح شهید شوشتری تدوین شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1186
  • کد خبر : 28535