عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد

استاندار گلستان در شورای اداری شهرستان ترکمن؛

بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد

بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد

استاندار گلستان در نشست شورای اداری شهرستان ترکمن با اشاره به شئون شورای اداری گفت: بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد و بایستی تجربیات موفق و ناموفق، مدل ها و روش ها رشد و توسعه مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن امروز (7 دی)با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان، مروتی معاون عمرانی استاندار، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیر کل راه آهن شمال کشور، مدیرکل مسکن و شهرسازی، فیروزی فرماندارشهرستان ترکمن، امامان جمعه اهل سنت وتشیع بندرترکمن و تمامی روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دکتر صادقلو با اشاره به اینکه یکی ازشئونات شورای اداری این است که روح سیاست ها واحد شود، گفت: اندام اجرایی واندام نظام در یک شهرستان باید درخطوط موازی متقارن و در کنار یکدیگر حرکت کنند.

استاندارگلستان شورای اداری را تبادل تجربیات دانست وگفت: دراین جلسات تجربیات موفق وناموفق تحلیل وعلل آن پیگیری شود زیرا این مسئله در تراز کردن مجریان درشهرستان از اهمیت بالایی برخورداراست.

دکتر صادقلو افزود: باید شئون شورای اداری تبیین و برای آن نقشه راه تعیین شود.

استاندارگلستان صله رحم اداری را ازدیگر شئونات شورای اداری دانست که باعث نزدیک کردن قلوب وکنارهم نشاندن روح ها می شود.

وی حضور ائمه جمعه درشورای اداری را بیان آموزه ها و نصایحی دانست که باعث نزدیکی قلوب و ایمان می شود.

دکتر صادقلو با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان ترکمن گفت: شهرستان ترکمن از جمله شهرستانهایی است که قابلیت توسعه ای دارد و در توسعه ی استان مورد توجه ویژه است، لذا باید برای توسعه ی این شهرستان نقشه ی راه تبیین گردد ومدیریت کلان این شهرستان را در مسیرتوسعه قراردهد.

استاندارگلستان خدمت را توفیق الهی دانست وگفت:جوهره ی عالم خدمت است .خدمت توفیق است نه منت و باید با صدق نیت و برای خدا باشد و دربحث عمل ونظام مهندسی عمل صدق نیت بسیارمهم است.

وی در پایان یادی ازشهیده ی منا مرجان نازقلیچی کرد و گفت:حرکت این بانو بجایی رسید که مقام معظم رهبری از اقدام وی یاد کرد و این مسئله توفیقی برای استان محسوب شد.

دکتر صادقلو در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: یکی ازمدل های همگرایی که درحیطه ی عمل وتجربه ثابت شده استان گلستان است .

در این جلسه فیروزی فرماندارشهرستان ترکمن با اشاره به وجود وحدت وهمدلی درشهرستان اظهارکرد: شهرستان ترکمن درسایه منویات مقام معظم رهبری همزیستی و برادری درمیان مردم شهرستان کاملا ساری وجاریست .

وی با اشاره به بحث مشارکت افزود: مردم شهرستان در تمامی مراسمات ومناسبت ها از انتخابات تا مناسبات ملی ومذهبی برادرانه در کنارهم فعالیت دارند.

وی افزود: علیرغم تنگناهای مالی فراوان با پیگیری های فرمانداری و همکاری بنیاد مسکن استان و سایر ادارات کل، اقدامات خوبی در سطح روستاهای شهرستان صورت گرفته و این باعث ایجاد امیدواری در بین روستائیان شهرستان شده است و کلیه روستاهای تابعه شهرستان از خدمات زیربنایی آب شرب، برق، گاز، تلفن و جاده برخوردارند.

وی همچنین تصریح کرد: از 23 هزار هکتار اراضی کشاورزی شهرستان، 6000 هکتار شور و بلا کشت است و ما در صدد هستیم با اتخاذ رویکرد جدیدی با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی استان در این اراضی با تغییر الگوی کشت در راستای بهره وری و ایجاد اشتغال در شهرستان گام برداریم.

در این جلسه حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع بندرترکمن با تشریح وقایع ۹دی و حرکت های عوامل فتنه هوشیاری مردم راعامل خنثی نمودن این فتنه دانست.وی به اتحاد مردم شیعه وسنی اشاره نمود وخواستار رسیدگی بیشتربه شهرستان شد

حجت الاسلام منصوری با اشاره به مشکل بیکاری درشهرستان ازاستاندارخواست تا با فعالیت تیم اقتصادی استانداری زمینه ی اشتغال جوانان شهرستان بیشتر فراهم شود.

در ادامه عبدالرحمان آخوند کربا استناد به آیات قرآن گفت: خداوند به انسان نعمت های فراوانی ارزانی کرده که در قیامت از آنها سوال خواهد شد. وی رهبر با بصیرت ومردم باقناعت وسازگار را ازنعمت های پربرکت خداوند دانست و با اشاره به روز۹دی گفت: باید به مردمی که دراین واقعه با هوشیاری قدردانی خود را به ولایت فقیه و نظام ابراز کردند خدمت کنیم.

وی با اشاره به مشکل بیکاری درشهرستان خواستارحل مشکلات مردمی توسط مسولان شد.وی افزود: به برکت اتحاد وهمدلی مردم ونظام درسایه رهبری امنیت واسلام مشکلات منطقه حل شود و زمینه ی توسعه ی شهرستان فراهم شود.

در ادامه مدیران استانی و شهرستانی حوزه های مختلف مشکلات موجود شهرستان را درحوزه های مختلف بیان نموده و ازاستاندار محترم ومعاونان ایشان خواستار کمک به حل مشکلات موجود درشهرستان شدند.

 

بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد

 

بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد

 

بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد

 

بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد

 

بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان باید در شورای اداری صورت پذیرد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .