عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شکل گیری پنجره واحد، بر اساس قانون و برای هدایت سرمایه گذاران است

استاندار گلستان؛

شکل گیری پنجره واحد، بر اساس قانون و برای هدایت سرمایه گذاران است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شکل گیری پنجره واحد، بر اساس قانون و برای هدایت سرمایه گذاران است

استاندار گلستان اظهار کرد: شکل گیری پنجره واحد بر اساس قانون بوده است تا بتوان از این مسیر، سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به سر منزل مقصود هدایت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در جلسه بازنگری و عملیاتی کردن سامانه الکترونیکی پنجره واحد سرمایه گذاری گلستان با تاکید بر اینکه مسئولان باید همکاری لازم جهت تسهیل در سرمایه گذاری را داشته باشند، گفت: روند سختی طی سالهای گذشته در استان شکل گرفته که باید با تغییر آنها زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل سرمایه گذاران در گلستان اخذ استعلامات و طولانی بودن روند آن است،تصریح کرد: دیدگاه ما این است که همه سرمایه گذاران باید در مرکز جذب سرمایه گذاری استان ثبت نام کنند و اگر سرمایه گذاری به دستگاهی مراجعه می کند به سمت این مرکز هدایت شود.

دکترصادقلو گفت: سرمایه گذاران خارجی نیز باید به مرکز جذب سرمایه گذاری استان هدایت شوند و اگر قرار است سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی انجام شود، نیازی به استعلام ندارد و این سرمایه گذاران به سمت و سوی شهرک های صنعتی هدایت شوند.

استاندار گلستان ضمن انتقاد از طولانی بودن زمان پاسخگویی به استعلام ها و سرمایه گذار و حتی اینکه باید زمان بهره برداری طرحها مشخص باشد، یادآور شد: فعال شدن پنجره واحد سرمایه گذاری در گلستان با حضور مدیران ذیربط و به منظور جذب صاحبان سرمایه و تسهیل در امور است و از هر اقدامی در روان تر شدن قوانین حمایت می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ضرورتی ندارد که صفر تا 100 اقدامات سرمایه‎گذاری در استان گلستان در دستگاه‎های اجرایی اتفاق بیفتد و باید ثبت‎نام برای سرمایه‎گذاری درمرکزی همچون مرکز جذب سرمایه‎گذاری شکل گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران حاضر به ارائه دیدگاه های خود پیرامون پنجره واحد سرمایه گذاری در استان پرداختند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .