عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئولین با خدمت صادقانه به مردم به عزت می رسند

استاندار گلستان در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان مراوه تپه :

مسئولین با خدمت صادقانه به مردم به عزت می رسند

مسئولین با خدمت صادقانه به مردم به عزت می رسند

نشست استاندار گلستان با فعالان اقتصادی شهرستان با حضور برخی مدیران کل استان ، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان در سالن شهرداری مراوه تپه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، فعالان اقتصادی شهرستان مراوه تپه در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی ، دامداری ، کسبه و بازاریان ، صادرات و واردات ، گردشگری و صنایع دستی و صنعتگران شهرستان در نشستی صمیمی با استاندار درباره مشکلات و موانع توسعه اقتصادی هم اندیشی کردند .

دکتر صادقلو ؛ استاندار گلستان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات فعالان اقتصادی شهرستان گفت :  تلاش میکنیم موانع پیشروی فعالان اقتصادی را مرتفع کنیم تا زمینه های رشد و توسعه شهرستان و منطقه حاصل شود .

در این جلسه مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان درباره سوال برخی از صنعتگران شهرستان گفت : مشکل آبرسانی و شبکه برق شهرک صنعتی مراوه تپه حل شده و قرارداد گاز کشی شهرک با پیمانکار نیز منعقد شده است .

مهندس قوانلو با اشاره به تسهیل بروکراسی صدور مجوز فعالیت در شهرک های صنعتی در رابطه با پروانه بهره برداری شرکت سیلیس آق امام نیز اظهار داشت : پروانه بهره برداری شرکت تعاونی سیلیس آق امام در حال صدور می باشد .  

در ابتدای این جلسه برخی از فعالان اقتصادی مشکلات و دغدغه های خود پیرامون مسائل اقتصادی و اخذ تسهیلات بانکی را با دکتر صادقلو و مدیران حاضر در میان گذاشتند .  

مسئولین با خدمت صادقانه به مردم به عزت می رسند

مسئولین با خدمت صادقانه به مردم به عزت می رسند


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .