عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوهره حکومت اسلامی خدمت به مردم و محرومین است

استاندار گلستان در آئین افتتاح مدرسه برکت روستای دوگونچی شهرستان آق قلا:

جوهره حکومت اسلامی خدمت به مردم و محرومین است

جوهره حکومت اسلامی خدمت به مردم و محرومین است

 "دکتر حسن صادقلو" گفت: جوهره حکومت اسلامی خدمت به مردم و محرومین است.

 به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا، استاندار گلستان در آئین افتتاح مدرسه 9 کلاسه برکت روستای دوگونچی بخش مرکزی، هدف از نهضت امام راحل را ایجاد حکومت اسلامی ذکر کرد و اظهار داشتند: زمانی که امام خمینی(ره) علیه استبداد رژیم ستمشاهی قیام کردند هدف از این حرکت و قیام ایجاد حکومت اسلامی بود و جوهره این حکومت دقیقا خدمت به مردم است. خدمات ارزنده ای که نظام اسلامی در روستاها و مناطق محروم انجام داده است قابل مقایسه با حکومت های قبلی نیست.

 وی فلسفه شکل گیری بنیاد برکت با حکم مقام معظم رهبری و پیگیری های ویژه ریاست محترم جمهور را در راستای توازن بخشی و کمک به محرومیت زدائی بیان داشتند.

 استاندار گلستان ضمن اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به استان و حضور در بین مردم این روستا اظهار داشت:شما مردم روستای دوگونچی شاهد بودید در مسیر برگشت از اینچه برون علیرغم اینکه پاسی از شب گذشته بود اما محبت و گرمی شما روستائیان باعث شد تا ایشان دستور توقف قطار را بدهند و به درخواستهای شما گوش دهند.با دستور ویژه ریاست محترم جمهور در کمترین زمان ممکن در میان شما مردم خونگرم حاضر شده و مشکلات این روستا مورد بررسی قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح مدرسه این روستا هستیم.

 "دکتر صادقلو" در خاتمه سخنان گفت:امیدواریم با افتتاح این مکان آموزشی،مردم روستا علم اندوزی را فرا بگیرند و از دل این آموزش ها شخصیت های بزرگی برای خدمت هرچه بهتر پرورش یابند.

جوهره حکومت اسلامی خدمت به مردم و محرومین است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1204
  • کد خبر : 30302