عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک ها 673 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اعطا کرده اند

استاندار گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

بانک ها 673 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اعطا کرده اند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بانک ها 673 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اعطا کرده اند

 استاندار گلستان با اشاره به همراهی بانک ها اظهار کرد: بانک ها 673 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد ، نیمه فعال و طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان پرداخت کردند تا بتوانند در چرخه تولید نقش آفرینی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصریح کرد: حمایت و همراهی بانک های استان در ارائه تسهیلات بانکی به واحد های راکد و نیمه فعال شایسته قدردانی است به گونه ای که رتبه استان در پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی در کشور ششم است.

وی همچنین مهمترین مسئله امروز کشور و استان را اشتغال عنوان کرد و افزود: کمک به راه اندازی و فعالیت مجدد بنگاه های تولیدی می تواند در تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال جدید در استان موثر باشد.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ،خاطر نشان کرد: تاکنون در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید 351 واحد راکد و نیمه فعال یا طرح تولیدی بالای 60 درصد پیشرفت گلستان 426 میلیارد تومان وام بانکی دریافت کردند.

حسینقلی قوانلو اضافه کرد: علاوه بر این بانک های گلستان از محل منابع داخلی خود 247میلیارد تومان اعتبار به 249 واحد نیازمند حمایت برای رونق تولید وام پرداخت کردند.

وی پرداخت وام به واحدهای تولیدی را مشکل کنونی بانک های گلستان برشمرد و گفت: به تازگی ستاد مرکزی بانک ها بخشنامه ای به استانها مبنی بر پرداخت نشدن وام مگر در صورت اخذ مجوز موردی ابلاغ کرده است.

بر اساس داده های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان مشخصات 941 واحد یا طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی به منظور استفاده از تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت شده است.

امسال دولت برای فعال کردن واحدهای راکد، نیمه فعال و طرح های تولیدی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی بسته حمایتی در قالب تسهیلات بانکی پیش بینی کرد که در استان گلستان 1100 واحد شرایط دریافت آن را دارند که مشخصات 941 واحد در سامانه بهین یاب ثبت شده است.

گلستان یک هزار و 200 واحد تولیدی دارد که 3 درصد آنها را صنایع بزرگ، 91 درصد را صنایع کوچک و 6 درصد را صنایع متوسط تشکیل می دهد.

 

بانک ها 673 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اعطا کرده اند

 

بانک ها 673 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اعطا کرده اند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .