عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالان عرصه تولید و اشتغال مصداق مجاهدان در راه خدا هستند

استاندار گلستان در دیدار با مدیران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان؛

فعالان عرصه تولید و اشتغال مصداق مجاهدان در راه خدا هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 فعالان عرصه تولید و اشتغال مصداق مجاهدان در راه خدا هستند

استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه کار و کارگر در آموزه های اسلامی، اظهارکرد: فعالان عرصه تولید و اشتغال و تمامی کسانی که در زمینه های کارگری و کارفرمایی فعالیت می کنند، مصداق مجاهدان در راه خدا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در دیدار با مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، تصریح کرد:خوشبختانه امروز کارگران، کارفرمایان و دولت می توانند کنار هم بنشینند و در یک رابطه طولی با هم تعامل کنند.
وی با اشاره به درک متقابل کارگر و کارفرما در مقوله کار، یادآور شد:باید تلاش شود از دریچه معیشت ، منزلت افراد نادیده گرفته نشود ، چرا که بسیاری از کارگران افرادی با آبرو هستند و به خاطر درک درست، شرایط را تحمل می کنند.
وی افزود: در تمام جلسات کار گروه تسهیل و جلساتی که پیرامون بررسی وضعیت کارخانه ها و کارگاه ها برگزار می شد، مهم ترین دغدغه تعطیلی آن واحد تولیدی و بیکار شدن فعالان در آن کارگاه بود.
استاندار گلستان یکی از مهمترین اراده ها و سرفصل های دولت را رفع بدهی ها دانست و افزود: تمام بدهی های دولت میراث گذشته بوده و دولت به دنبال اقدامات پوپولیستی نیست و بر اساس منطق خود را مکلف به پرداخت آن بدهی ها کرده است.
دکتر صادقلو با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید ، 56هزار شغل در گلستان ایجاد شده و نرخ بیکاری از 13.7 به 11.8 در صد رسیده است.
وی گفت: البته در این مدت نرخ مشارکت های اجتماعی به دلیل افزایش امید در جامعه و افزایش تمایل حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی از 34 به 39 درصد افزایش یافته است.
وی از مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست از ظرفیت مدیریت ارشد استان و نمایندگان مجلس جهت انتقال مشکلات و اصلاح قوانین کمک گیرند.
گفتنی است در ابتدای این جلسه سعید مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از اقدامات صورت گرفته از در این اداره ارائه کرد.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت جامعه کارگری استان با استاندار گلستان در میان گذاشتند.
 

 فعالان عرصه تولید و اشتغال مصداق مجاهدان در راه خدا هستند

 

 فعالان عرصه تولید و اشتغال مصداق مجاهدان در راه خدا هستند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .