عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با دو خانواده داغدار معدنچیان در شهرستان گنبدکاووس


دیدار استاندار گلستان با دو خانواده داغدار معدنچیان در شهرستان گنبدکاووس

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار استاندار گلستان با دو خانواده داغدار معدنچیان در شهرستان گنبدکاووس

 دکتر صادقلو استاندار گلستان صبح امروز (20 اردیبهشت) در منزل تعدادی از خانواده های داغدار معدنکاران در شهرستان گنبد کاووس حاضر شد و از آنان دلجویی کرد.

استاندار گلستان دراین دیدارها ضمن ابلاغ تسلیت و دلجویی رئیس جمهوری به خانواده ها و با اشاره به پیام های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری و دستور دکتر روحانی برای رسیدگی به حادثه دیدگان و خانواده های جانباختگان، گفت: به محض اطلاع از حادثه تمامی نیروهای امدادی و مدیریت بحران استان و نیز استان های همجوار بسیج شدند.
حسن صادقلو افزود: حضور دو وزیر و برخی مقامات کشوری درمحل حادثه در کنار دیگر مدیران و مسئولان استان گلستان نشان از اهمیت و عمق حادثه از یک سو و توجه به تسریع در امداد رسانی و پیگیری مسائل و مشکلات حادثه دیدگان ازسوی دیگر بود.
وی گفت: دولت پیگیر تمام مسائل و مشکلات کارگران و خانواده های جانباختگان این حادثه است که طی آن افزون بر 73 نفر مصدوم و 43 نفر جان خود را از دست دادند اگرچه هنوز پیکر یک نفر زیر آوارها بوده و نیروهای امدادی در تلاش برای خارج کردن آن از معدن هستند.
صادقلو با دعوت از خانواده های جانباختگان حادثه معدن به آرامش و مدیریت پس از حادثه، اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو با شایعه پراکنی و درج مطالب نادرست درصدد بازی کردن با احساسات خانواده ها و کارگران بوده و هستند که باید مراقب آنان بود.
وی تصریح کرد: تمامی رفتارها و حرکات این افراد سودجو درحال رصد است و بایستی آنان در مراجع قانونی به ادعاها و رفتارهای خود پاسخ دهند.
استاندار گلستان یادآور شد: آنگونه که رئیس جمهوری فرمودند با همه عوامل و مقصران این حادثه در هر رده و مقامی که باشند، بدون تعارف و اغماض ازسوی دولت و قوه قضاییه برخورد می شود ضمن اینکه تمام مطالبات کارگران و خانواده های جاناختگان پیگیری و پرداخت می شود.

دیدار استاندار گلستان با دو خانواده داغدار معدنچیان در شهرستان گنبدکاووس

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1093
  • کد خبر : 33684