عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شیوه نامه رفع مشکلات صنعت ساختمان استان باید تدوین شود

استاندار گلستان در جلسه بررسی مسائل صنعت ساختمان استان؛

شیوه نامه رفع مشکلات صنعت ساختمان استان باید تدوین شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شیوه نامه رفع مشکلات صنعت ساختمان استان باید تدوین شود

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت خروج صنعت ساختمان از رکود، اظهار کرد: باید شیوه نامه و یا میثاق نامه رفع مشکلات صنعت ساختمان استان در مدت زمان مشخصی تدوین شود تا هر دستگاه نقش خود را در جهت رفع رکود بداند و بر اساس آن اقدام نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در جلسه بررسی مسائل صنعت ساختمان استان که با حضور مدیران مرتبط برگزار شد، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید با ایجاد مشوق هایی همکاری لازم جهت حرکت رو به جلوی صنعت ساختمان را داشته باشند.
وی با بیان اینکه رفع رکود صنعت ساختمان یک واقعیت گریز ناپذیر است، گفت: در تقدم و رجوع به مسائل صنعت ساختمان ، انبوه سازان یک بخش مهم هستند و باید با تمرکز بر رفع مشکلات این مجموعه گامی در جهت رفع مشکلات این صنعت برداشته شود.
وی بخشی از مشکلات فرا روی صنعت ساختمان را ملی دانست و افزود: مسائل استانی باید با همکاری استانی باید در سطح ملی مطرح و زمینه حل آن فراهم شود.
استاندار گلستان از تمامی مدیران مرتبط با صنعت ساختمان خواست تلاش لازم را در جهت رفع دکود این صنعت داشته باشند و یادآور شد: تلاش شود زمینه های رفع رکود صنعت ساختمان فراهم آید، چرا که با رفع رکود ، افزایش درآمد و اشتغال بسیاری از مهندسین در این صنعت فراهم می آید.
دکتر صادقلو خاطر نشان کرد:رفع رکود صنعت ساختمان یقیناً اقدامی در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنیبن سیاست های عمومی دولت است.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه محمد مرتضوی رئیس انجمن انبوه سازان استان گلستان ضمن تشریح وضعیت ساخت و ساز در استان، گفت: 320 انبوه ساز عضو انجمن انبوه سازان استان هستند و بر این باوریم که در این صنعت نیز باید همچون دیگر صنایع ساخت مسکن توسط متخصین امر صورت پذیرد.
همچنین در جلسه بررسی مسائل مربوط به صنعت ساختمان استان، که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران و فعالان مرتبط با عرصه مسکن برگزار شد، بر لزوم توجه جدی و رفع رکود از صنعت ساختمان تاکید شد.
 

 

شیوه نامه رفع مشکلات صنعت ساختمان استان باید تدوین شود

 

شیوه نامه رفع مشکلات صنعت ساختمان استان باید تدوین شود

 

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1177
  • کد خبر : 34353