عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید برنامه ریزی مناسبی برای توانمند سازی مددجویان انجام شود

استاندار گلستان در ضیافت افطار ایتام، کارآفرینان و نخبگان فرهنگی کمیته امداد:

باید برنامه ریزی مناسبی برای توانمند سازی مددجویان انجام شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

باید برنامه ریزی مناسبی برای توانمند سازی مددجویان انجام شود

 استاندار گلستان گفت: با توجه به آموزه های دینی که نشان می دهد اسلام فقر زدا است باید برنامه ریزی مناسبی برای توانمند سازی مددجویان انجام شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو شامگاه شنبه (20 خرداد) در ضیافت افطار ایتام، کارآفرینان و نخبگان فرهنگی کمیته امداد گلستان، اظهارکرد: یکی از وظایف دینی و حکومتی، رسیدگی و توجه اقشار مختلف به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به وظیفه شرعی و اخلاقی، باید در راستای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد گام برداریم  و برای این مهم برنامه داشته باشیم.
استاندار گلستان با بیان اینکه نیکی به یتیم و در راه ماندگان بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: در جمع شما حاضر شدم تا حرف های شما را بشنوم و در خدمت شما باشم و از تلاش های شما تشکر کنم.
صادقلو با بیان اینکه کسی که معیشت خانوار را تامین می کند همچون مجاهد در راه خداست، گفت: مجموعه کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان اقدامات مناسبی را انجام داده که قابل تقدیر است.
وی افزود: کمیته امداد بنیان گذار صالحی همچون امام خمینی (ره) داشت که این مجموعه را به یادگار گذاشته و کمیته امداد برزمین ماندگان را بلند کرده است و به مراتب بالا در حوزه های مختلف علمی و اجتماعی و ... رسانده است.
لازم به ذکر است این دیدار که در سالن همایش های اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان برگزار شد، نماینده اقشار مختلف در حضور استاندار به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند.

باید برنامه ریزی مناسبی برای توانمند سازی مددجویان انجام شود

 

باید برنامه ریزی مناسبی برای توانمند سازی مددجویان انجام شود

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 927
  • کد خبر : 34643