عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با دکتر ویسه معاون هماهنگی ونظارت معاون اول رییس جمهور


دیدار استاندار گلستان با دکتر ویسه معاون هماهنگی ونظارت معاون اول رییس جمهور

دیدار استاندار گلستان با دکتر ویسه معاون هماهنگی ونظارت معاون اول رییس جمهور

دکتر صادقلو استاندار گلستان با دکتر ویسه معاون هماهنگی ونظارت معاون اول رییس جمهور در روز دوشنبه 19 تیر 96 در محل نهاد ریاست جمهوری دیدار وگفتگو نمودند.
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان  ؛ در این دیدار استاندار گلستان با تشریح تلاشهای بعمل آمده در راستای تامین آب و برق بخصوص برای مصارف صنعتی وهمکاریها وتفاهم نامه های منعقد شده با شرکت مپنا در امر سرمایه گذاری در احداث آب شیرین کن صنعتی وتامین نیازهای واحدهای صنعتی بویژه در منطقه ویژه اقتصادی اترک که بخشی از محدوده پیشنهادی منطقه آزاد می باشد به لزوم حمایتهای بیشتر در قالب طرح ملی آب شیرین کن از دریای خزر اشاره وبرای مجوز تامین برق به میزان پانصد مگاوات وآب مورد نیاز صنایع توسط دستگا ه های آب شیرین کن در خواست مساعدت نمود.
در ادامه ویسه با اشاره به طرح ملی تولید یک میلیارد متر مکعب آب شیرین از دریا ها برای مصارف صنعتی به اهمیت زیرساختهای مورد نیاز صنایع برای توسعه اشاره و درمورد پیشنهاد شخص استاندار درخواست نمودند که طرح توجیهی اولیه وموافقت نامه های زیست محیطی برای صدور مجوز لازم به ایشان تحویل گردد.
در ادامه استاندار گلستان مطالبی در خصوص آخرین اقدامات وتلاشهای شرکت ملی نفت برای انجام حفاری اکتشافی در منطقه صوفیکم وهمچنین مطالعات نجات خلیج گرگان تشریح که جناب آقای ویسه دستور پیگیریهای ویژه در هر مورد را صادر نمودند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .