عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقوام فرصتی طلایی و عاملی برای پیشرفت کشور هستند

استاندار گلستان در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام:

اقوام فرصتی طلایی و عاملی برای پیشرفت کشور هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

اقوام فرصتی طلایی و عاملی برای پیشرفت کشور هستند

 

استاندار گلستان با بیان اهمیت برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام اظهار کرد: اقوام فرصتی طلایی و عاملی برای پیشرفت کشور هستند و برگزاری این جشنواره باعث شناسایی بهتر اقوام ایران زمین می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تصریح کرد: مبادلات اقتصادی و توسعه اقتصاد مقاومتی یکی از مزایای مهم و برکات برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین است.
وی گفت: درسایه این شناسایی‌ها می‌توان روابط اجتماعی و فرهنگی بین استان‌ها و کشورها را افزایش داد و این افزایش روابط باعث افزایش وحدت و دوری از تفرقه می‌شود.
دکتر صادقلو بیان کرد: اگر نگاه عالمانه به این اقوام ایران زمین داشته باشیم می‌بینیم که این اقوام تحلیل فرهنگی و محتوایی فراوانی دارد که در نتیجه می‌توان به نقاط قوت بسیاری از فرهنگ‌ها و اقوام در کشور دست یافت.
استاندار گلستان گفت: استان گلستان می‌تواند ظرفیت بین‌المللی را برای جشنواره‌های مختلف ایجاد کند و این آمادگی در این استان وجود دارد.
وی یادآور شد: یکی از خلاء‌های فرهنگی ما مدل شادی است که می‌توان مدل درست شادی با نماد حفظ تراز اسلامی و ملی و فرهنگ ایرانی را در اقوام ایران زمین یافت.
لازم به ذکر است در یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین عصر امروز در گرگان آغاز به کار کرد اقوام 22 استان کشور، آداب و رسوم، صنایع دستی، غذاهای محلی، موسیقی سنتی جاذبه های گردشگری و آیین های ویژه خود را معرفی می کنند.
گفتنی است این جشنواره از امروز(13 شهریور) تا 16 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی  گلستان برگزار می شود و همچنین از 18 تا 20 شهریور این جشنواره در گنبدکاووس و در مجموعه ورزشی المپیک این شهر برگزار می شود.

اقوام فرصتی طلایی و عاملی برای پیشرفت کشور هستند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .