عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید تلاش کنیم گلستان ایستگاه گردشگری باشد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جشنواره اقوام؛

باید تلاش کنیم گلستان ایستگاه گردشگری باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 باید تلاش کنیم گلستان ایستگاه گردشگری باشد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به ظرفیت های بالای استان گلستان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم گلستان ایستگاه گردشگری باشد و شاهد افزایش اقامت گردشگران در این استان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی اصغر مونسان در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام به میزبانی استان گلستان، تصریح کرد: به ازای هر گردشگر خارجی یک هزار و 200 دلار ارز وارد کشور می‌شود و این صنعت به طور طبیعی نقش بسیار بالایی را در توسعه اقتصادی و ایجاد شغل ایفا می‌کند.
وی افزود: امروز گردشگری به عنوان یک صنعت در جهان معرفی می‌شودو آن بخاطر نقش بسیار مهم آن در اقتصاد ملی و ایجاد اشتغال است.
وی خاطر نشان کرد: در ایران نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی در کنار گردشگری قرار گرفته تا بتواند شاهد رونق صنعت گردشگری شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: هنوز جایگاه گردشگری برای دولت و مجلس به خوبی روشن نشده، در حالی که می‌توانیم با بخشی از ظرفیت‌های گردشگری شغل ایجاد کنیم و تا عمق روستاها این اشتغال را نفوذ دهیم.
دکتر مونسان یادآور شد: در دولت دوازدهم تلاش داریم که در حوزه اقتصادی کشور اثر گذار باشیم و در ایجاد شغل نقش مهمی را ایفا کنیم زیرا همه کارشناسان اذعان دارند ایجاد شغل به میزان بسیار بالایی از طریق صنعت به تنهایی امکان پذیر نیست و باید به سمت گردشگری و صنعت «آی تی» پیش برویم.
معاون رئیس جمهوری گفت: استان گلستان نیز همانند بسیاری از استان‌های کشور از ظرفیت‌های گردشگری فوق‌العاده‌ای برخوردار است که می‌توان از صنعت گردشگری و بوم‌گری استان گلستان در حوزه توسعه گردشگری و ایجاد شغل استفاده کنیم.
لازم به ذکر است پس از این مراسم یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و استاندار گلستان به صورت رسمی آغاز شد و تا 16شهریور ادامه خواهد داشت.
 
 

 باید تلاش کنیم گلستان ایستگاه گردشگری باشد

 

 باید تلاش کنیم گلستان ایستگاه گردشگری باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .