عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاروان تدبیر و امید 11 آذر به گلستان می آید

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان اعلام کرد:

کاروان تدبیر و امید 11 آذر به گلستان می آید

کاروان تدبیر و امید 11 آذر به گلستان می آید

 استاندار گلستان در هفتمین جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید 11 آذر ماه به گلستان می آیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه این جلسه در راستای سفر استانی و بین المللی رییس جمهوری تشکیل شده است، گفت: یقیناً این سفر برکات زیادی برای استان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر روح جمعی و همنوایی در استان باشد بدون شک این سفر به تاریخی ماندگار برای آینده توسعه استان و فرزندانمان بدل خواهد شد.

صادقلو با بیان اینکه از دو ماه پیش، موضوعات اساسی استان جهت سفر کاروان تدبیر و امید در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: در خصوص ردیف بودجه ها و تخصیصات به پروژه های استانی سال 93 و پیش بینی های بودجه ای سال 94، تصمیمات قابل توجهی اتخاذ و به استان نگاه ویژه ای شده است.

وی در خصوص مباحث سرمایه گذاری استان خاطرنشان کرد: پروژه های قابل سرمایه گذاری استان به 100 نفر از سرمایه گذاران داخل و خارج از استان پیشنهاد شده و آنها اعلام آمادگی کرده اند و یقیناً با تعاملاتی که صورت خواهد گرفت، آینده ای روشن برای گلستان را متصور هستیم.

استاندار گلستان همچنین از ارائه پیشنهادات توسعه ای و تحول زا برای استان به ریاست محترم جمهوری خبر داد و گفت: پروژه هایی بنیادین و قابل توجه برای توسعه استان به رییس جمهوری پیشنهاد شده و ایشان نیز پذیرفته اند و در مدت زمان حضور در استان از آن سخن خواهند گفت.

دکتر صادقلو با بیان اینکه تمامی دستگاههای استان باید با اخلاص، امکانات خود را در خدمت سفر ریاست محترم جمهوری قرار دهند، افزود: تمام پیشنهادات و تلاشهای ما در سه محور رونق تولید، رفع بیکاری فارغ التحصیلان و توسعه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه وزرا در شهرستانها حضور خواهند یافت، تصریح کرد: مدیران شهرستانی و فرمانداران باید بهترین استفاده و فرصت سازی را از حضور وزرا داشته باشند .

استاندار گلستان تأکید کرد: مدیران نباید به دنبال فراوانی موضوعات باشند بلکه موضوعات اساسی و تحول زا در سطح شهرستان و استان باید مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را نقطه اتصال به مکتب عاشورای حسینی دانست و افزود: در حالی که استکبار جهانی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بود، امام راحل (ره) بسیج را به عرصه آورد و از آن رونمایی کرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1494
  • کد خبر : 3738