عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معرفی واحدهای تولیدی به بانک ها باید با تناسب صورت گیرد

استاندار گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

معرفی واحدهای تولیدی به بانک ها باید با تناسب صورت گیرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

معرفی واحدهای تولیدی به بانک ها باید با تناسب صورت گیرد

استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد:باید معرفی واحدهای تولیدی به بانک های عامل با تناسب صورت گیرد و  بانک ها با توجه به منابع در اختیار به ارائه تسهیلات بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در چهل و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصریح کرد: با توجه به ناگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید ـ اشتغال بانک ها باید همکاری لازم در ارائه تسهیلات را داشته باشند.
وی افزود: بانک ها باید نسبت به تعهدات واحدهای تولیدی مبنی بر بازپرداخت تسهیلات و استفاده از وام در محل مورد نظر جدی باشند و مانع از آن شوند تا باب سوء استفاده باز شود.
استاندار گلستان یادآور شد: باید متقاضیان در زمان مورد نظر به بانک ها جهت تکمیل پرونده تسهیلات خود اقدام کنند و در صورت عدم مراجعه آنها، متقاضی جدید جایگزین گردد.
دکتر صادقلو خاطر نشان کرد: فلسفه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فراتر از اختیارات بانک هاست و با توجه به تاکیدات رئیس کل بانک مرکزی و معاون اول رییس جمهوری بانک باید همکاری لازم را جهت رونق تولید داشته باشند.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از روند ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان رائه کرد و افزود: استان گلستان در سال 96 بر اساس رقم پرداختی تسهیلات رونق تولید در کشور حائز رتبه دهم شده است و بر اساس تعداد واحد های تولیدی متقاضی که به بانک ها معرفی شده اند حائز رتبه ششم در سطح کشور شده است.
حسینقلی قوانلو تصریح کرد: 10 درصد منابع تسهیلاتی بانک ها باید به رونق تولید اختصاص یابد و امیدواریم بانک های استان این همکاری را با کارگروه تسهیل و تولیدکنندگان استان داشته باشند.
گفتنی است در چهل و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد،  مشکلات 5 واحد تولیدی استان بررسی و دستورات لازم جهت رفع موانع کاری آنان صادر شد.

معرفی واحدهای تولیدی به بانک ها باید با تناسب صورت گیرد

 

معرفی واحدهای تولیدی به بانک ها باید با تناسب صورت گیرد

 

معرفی واحدهای تولیدی به بانک ها باید با تناسب صورت گیرد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .