عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدرت تعامل ،جدیت و پیگیری استاندار جدید ؛ زمینه رشد استان را فراهم می کند

وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار گلستان:

قدرت تعامل ،جدیت و پیگیری استاندار جدید ؛ زمینه رشد استان را فراهم می کند

قدرت تعامل ،جدیت و پیگیری استاندار جدید ؛ زمینه رشد استان را فراهم می کند

 وزیر کشور با بیان اینکه دکتر هاشمی هرجا بوده اند ؛موفق عمل کردند ،گفت : قدرت تعامل ، جدیت و پیگیری استاندار جدید زمینه رشد استان را فراهم  می کند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ،دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در جلسه شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه استاندار گلستان که در سالن اجتماعات استانداری گلستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: آقای مناف هاشمی از نیروهای فعال و زحمتکش هستند که من همیشه از ایشان دفاع کردم که انسان موفقی است که تجربیات اجرایی خوبی داشته و جدی و پیگیر امور است.
وی اضافه کرد: ما در انتخاب‌ها مجموعه مسائل را در نظر می‌گیریم و آقای هاشمی مدیون هیچ شخص و یا جناح و حتی مدیون وزیر کشور نیز نیستند زیرا ما بر اساس شاخص‌ها ایشان را ارزیابی و انتخاب کردیم.
وزیر کشور بیان کرد: جمع کردن همه نگاه‌های وزرا کار سختی نیست ولی آقای هاشمی تمام نگاه‌ها را به خود معطوف کرده و انتخاب شدند.
رحمانی فضلی گفت: در شرایط کنونی محور اصلی توسعه ما اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی است و آقای رئیس جمهور و دولت در این امر مصر است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی مطالبه مردم و یک امر واجب و مهم است که باید محور کار مسوولان باشد.
وزیر کشور تاکید کرد: استانداران باید ظرفیت‌های استان را برای اجرای اقتصاد مقاومتی بسیج کند و سرمایه خارجی و داخلی را جذب کرده و اقتصاد کشور و استان‌ها را با کمک هم نجات دهیم.
رحمانی‌فضلی تاکید کرد: استانداران باید در حوزه سیاست داخلی و آسیب‌های اجتماعی فعال باشند و در حوزه رفتاری نیز استانداران باید به موضوع اعتدال توجه ویژه داشته باشند.
وی اضافه کرد: اعتدال برابر با عقلانیت است و هیچ فردی افراط و تفریط را نمی‌پسندد و برای ما گروه‌های سیاسی خاص موضوعیت حمایت خاص را ندارد و هر گروه و فردی که رفتار اعتدالی داشته باشد در دولت جای خواهد داشت اما افرادی که با این دولت بخواهد همکاری کند باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشد.
وزیر کشور بیان کرد: بانوان شایستگی انتصاب در مسوولیت را دارند و باید در استان گلستان نیز به بانوان در عرصه مدیریت توجه ویژه شود و از جوانان نیز به طور ویژه استفاده شود.
رحمانی فضلی متذکر شد: ما تلاش زیادی در پرورش مدیران نداشتیم و این موضوع باید مورد توجه و تاکید استانداران قرار گیرد.
وی اضافه کرد: تاکید عقل بر همکاری و هماهنگی است و استانداران باید محور هماهنگی باشند.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: استانداران باید برخی چیزها را نشنود، نبیند، از کنار برخی مسائل رد شود و بگذارند مردم قضاوت کنند زیرا قضاوت مردم آگاهانه و درست است.
رحمانی فضلی گفت: استان گلستان یک استان مهمی است و یک مدیر در استان باید با یک ظرافت و دقت بالا مسائل را پیگیری کند.
وی گفت: ما در استان گلستان به تلاش، کوشش، برنامه ریزی و پیشرفت بیشتر در توسعه دست یابیم.
وزیر کشور تاکید کرد: دشمنان تنها زبان قدرت را می‌فهمند و اگر احساس کنند وحدت ما آسیب دیده می‌خواهند بر ما حاکمیت کنند اما ما باید هوشیار باشیم.
به گفته وی ؛ اقدامات مسوولان در استان گلستان وضعیت بسیار خوبی است و از بسیاری از شاخص‌ها نیز در استان بالاتر عمل شده اما می‌شد که بهتر عملکرد داشت و همیشه می‌توان بهتر عمل کرد.
وی ادامه داد: آقای صادقلو چون بومی استان گلستان بودند به مدت چهار سال استان گلستان بودند و هرچه توان و تجربه داشتند برای توسعه استان استفاده کردند.
وزیر کشور با اشاره به مشکلات دولت آقای روحانی در ابتدای فعالیت گفت: موضوع برجام به عنوان یک موضوع مهمی بود که همه دنیا ایران هراسی و انزوا را وارد می‌کردند و فشارها بر ایران بسیار زیاد بود و ایران نمی‌توانست نفت و کالا را حمل و نقل کند و اراده دولت در گام اول این بود که تهدیدها رفع شود و شرایط بهتری در عرصه بین‌المللی برای ایران حاکم شود.
  رحمانی فضلی گفت: دو سال طول کشید تا برجام نتیجه دهد و امروز دولت آمریکا هوس‌های دیگری را در سر دارد و ادبیات آقای ترامپ نشان از ضعف او و آمریکا است.
وی بیان کرد: امروز ادبیات و رفتار آمریکا ادبیات غیر حرفه‌ای و دیپلماتیک است و ما نسبت به این اتفاقات طلبکار هستیم.
وزیر کشور تاکید کرد: رفتارهای آمریکا در تاریخ نشان می‌دهد او جنایت در دنیای اسلام می‌کند و داعش و گروه‌های تکفیری را به وجود آورده و باید به جهان پاسخ دهد و حال امروز می‌آیند حرف‌هایی را می‌گویند که شایسته خود آمریکا است و همه متوجه شدند که آمریکا قصد دارد بین ایران و کشورهای منطقه اختلاف بیاندازد که دنیا بر این موضوع موضع گرفت و حقانیت ایران اثبات شد.
رحمانی‌فضلی گفت: کشورهای منطقه می‌دانند که ایران و سپاه حامی کشورهای منطقه است که به درخواست خودشان در مقابل تجاوز بیگانگان و استکبار جهانی ایستاده است و ما در چهارچوب قوانین بین‌المللی اقدامات را انجام می‌دهیم و تا جایی که شرع و قوانین بین‌المللی به ما اجازه دهد ما تجهیز می‌شویم و برابر تهدیدها ایستادگی و مقاومت می‌کنیم.
وی افزود: ترامپ یک تحریف تاریخی را انجام داد و گفت خلیج عربی و با هوشیاری و اقدامات به موقع مردم در فضای مجازی، پایگاه خبری ریاست جمهوری آمریکا نیز مجبور شد خلیج عربی را به خلیج فارس تغییر دهد.
                                  قدرت تعامل ،جدیت و پیگیری استاندار جدید ؛ زمینه رشد استان را فراهم می کند

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .