عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرداران باید به سمت خودکفایی و خودگردانی حرکت کنند

استاندار گلستان در جلسه معارفه 4 شهردار استان؛

شهرداران باید به سمت خودکفایی و خودگردانی حرکت کنند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شهرداران باید به سمت خودکفایی و خودگردانی حرکت کنند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید جذب سرمایه را مورد توجه قرار دهند، اظهار کرد: شهرداران باید با حرکت به سمت خودکفایی و خودگردانی، از ظرفیت سرمایه گذاران جهت ایجاد شهربازی و مراکز خرید بهره ببرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی، در جلسه معارفه 4 شهردار جدید استان، تصریح کرد: اگرچه وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کمک های شایانی به شهرداری ها دارند اما شهرداران باید جذب سرمایه گذاران را در اولویت خود قرار دهند تا هم عمران و آبادانی در شهر صورت بگیرد، هم کمترین هزینه را برای شما داشته باشد و هم منافع مشترکی به شهر و سرمایه گذار تعلق گیرد.
وی افزود: همانگونه که مردم به شورا و شورا به شهرداران اعتماد کرده اند و اداره شهر را بر عهده شما سپرده اند، امیدواریم شما هم رضایت مردم را جلب نمایید.
وی یادآور شد: کار در شهرداری ها قدری سخت است اما جذابیت ها و لذت خاص خود را دارد اما این توفیق را دارید که رابطه شما با مردم نزدیک تر است و طبیعی است که می توانید با مردم تعامل بیشتری داشته باشید.
استاندار گلستان با بیان اینکه باید جلسه با شهرداران هر 3 ماه یک بار برقرار شود، خاطر نشان کرد: انتظار ما این است که با همت شما فضای متفاوتی را در شهر شاهد باشیم و در این جلسات در زمینه تحقق بودجه و درآمدها، سلامت کاری، زیر ساخت ها و مباحث عمرانی، مسائل و امور شهروندی و المان های شهری ارزیابی و تبادل نظر صورت گیرد.
دکتر سید مناف هاشمی گفت: شهرداری ها نباید به مردم فشار بیاورید چون مردم به لحاظ درآمدی خیلی قوی نیستند و باید از ظرفیت های سرمایه گذاری در راستای افزایش درآمدها و عمران شهری بهره گیرند.
وی یادآور شد: سلامت کاری در حوزه مدیریت شهری بسیار مهم است و نیاز است نظارت بالایی در این حوزه صورت گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه احکام خسروی به عنوان شهردار فاضل آباد،سعیدی به عنوان شهردار آزادشهر،جعفری به عنوان شهردار نوده خاندوز و غیجی به عنوان شهردار مزرعه کتول از سوی استاندار گلستان به آنان اعطا شد.

شهرداران باید به سمت خودکفایی و خودگردانی حرکت کنند

 

شهرداران باید به سمت خودکفایی و خودگردانی حرکت کنند

 

شهرداران باید به سمت خودکفایی و خودگردانی حرکت کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .