عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تغییر نگرش مردم نسبت به ورزش همگانی ضروری است

استاندار گلستان در ششمین کنگره ملی ورزش به میزبانی گلستان؛

تغییر نگرش مردم نسبت به ورزش همگانی ضروری است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تغییر نگرش مردم نسبت به ورزش همگانی ضروری است

استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه و اهمیت ورزش ، اظهار کرد: تغییر نگاه مردم نسبت به ورزش ضروری است و باید این تغییر نگرش را نسبت به ورزش همگانی در جامعه ایجاد کنیم و آثار مختلف ورزش همگانی را به مردم بیان کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی پیش از ظهر امروز (4 آبان) در ششمین کنگره علمی مدیریت ورزش که به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است، تصریح کرد: در طول چهار سالی که در وزارت ورزش و جوانان بودم تجربه‌های خوبی را در این حوزه کسب کردم.
وی افزود: به طور معمول مباحث ورزش همگانی بین خودمان و جامعه ورزش مطرح شده است و مردم خیلی با موضوع آثار ورزش همگانی آشنا نیستند.
دکترهاشمی بیان کرد: می‌توانیم به خوبی از پژوهش‌های انجام شده در دنیا در حوزه ورزش و سلامت استفاده کنیم و خیلی نباید راه‌های رفته را دوباره تجربه کنیم و می‌توانیم از تجربه‌های دیگران استفاده کنیم.
استاندار گلستان یادآور شد: در جامعه این آمار لمس نمی‌شود که 20 درصد جامعه کشور ورزش می‌کنند و من به این آمار نقد دارم چون در حوزه وزارت ورزش فعالیت کردم و امروز هم که در استان گلستان هستیم این آمار را مشاهده نمی‌کنم.
وی با طرح این سوال که ما چه امکاناتی را برای بانوان فراهم کردیم گفت: از همکارانم در فرمانداری‌ها و شهرستان‌ها تقاضا کردم که در حوزه ورزش وارد شوند و با احداث جاده سلامت به توسعه ورزش همگانی کمک کنند.
دکترهاشمی بیان کرد: در شرایط فعلی امنیت و اقتدار ایران اسلامی، دشمن در تلاش است تا کشور را در وضعیت سخت اقتصادی قرار دهد و از این رو همه ما در کشور باید بر مدیریت هزینه دقت بیشتری داشته باشیم.
وی تاکید کرد: در این بین موضوع سلامت و کاهش هزینه‌های درمان موضوع اساسی و مهم است که می‌توان با توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی، در عرصه پیشگیری از بیماری فعال شویم که در نتیجه هزینه درمان کاهش یابد.
استاندار گلستان تصریح کرد: توجه به ورزش همگانی باعث می‌شود افراد به موضوع تغذیه خود نیز دقت بیشتری داشته باشند که نتیجه آن افزایش سلامتی، افزایش فعالیت بدنی در جامعه و داشتن جامعه جوان و سالم است.
دکتر هاشمی گفت: اینگونه همایش‌های مردمی باید بیشتر برگزار شود و رسانه‌ها در انعکاس اثرات و فواید ورزش همگانی فعالیت گسترده‌تری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه از ساخت استخرهای بخش خصوصی حمایت می‌کنیم، گفت: هرچه در عرصه ورزش و توسعه ورزش فعالیت کنیم کم است زیرا ورزش تاثیر مستقیمی در سلامت مردم دارد.
 
 

تغییر نگرش مردم نسبت به ورزش همگانی ضروری است

 

تغییر نگرش مردم نسبت به ورزش همگانی ضروری است

 

تغییر نگرش مردم نسبت به ورزش همگانی ضروری است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .