عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام قدردانی مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان

در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان صادر شد:

پیام قدردانی مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان

پیام قدردانی مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم شریف استان گلستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام مشترک آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و دکتر سید مناف هاشمی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سیزده آبان نماد استکبار آمریکائی است؛ نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملتها، از جمله نسبت به ملت ایران است. «امام خامنه ای (مدظله العالی)»
خدا را شاکریم، این بار هم ملت غیور استان گلستان در کنار سایر ملت شریف در جای جای ایران اسلامی، با حضور حماسی و باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و ثابت کردند که گذر ایام، روحیه استکبارستیزی این مردم را تضعیف نخواهد کرد و مردم عزیز ایران اسلامی هیچگاه از آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این مرز و بوم دست بر نخواهند داشت.
لازم می دانیم از حضور تک تک شما مردم دلیر ایران اسلامی و مخصوصا استان گلستان به جهت حضور پرشور در راهیپیمایی یوم الله 13 آبان تشکر و قدردانی نماییم.
بی شک همه مسئولان نظام در هر مرتبه ای، قدردان پشتیبانی شما مردم از این انقلاب خواهند بود و تمام توان خود را برای عزت و سربلندی آن به کار خواهند گرفت.
                       سیدکاظم نورمفیدی                                       سید مناف هاشمی
      نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان                استاندار گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2415
  • کد خبر : 39024