عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت حادثه پنجم آذر گرگان


پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت حادثه پنجم آذر گرگان

پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت حادثه پنجم آذر گرگان

 استاندار گلستان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره مردان و زنان غیور و سلحشوری که از جان شریف خویش در راه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشتند، اظهار کرد: پنجم آذر 1357 نمادی از رشادت و از خودگذشتگی مردم گرگان در مواجهه با رژیم ستمشاهی پهلوی است و یقیناً 14 شهید این حادثه عظیم در کنار دیگر شهدای انقلاب اسلامی در جوار حضرت حق مأجور خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از رشادت زنان و مردانی است که در راه اعتقاد و اندیشه الهی خود و همگام با بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) از هیچ کوششی فروگذار نکردند.
حادثه 5 آذر گرگان که مقام معظم رهبری در خصوص آن فرمودند: « همین مسئله‌ی پنجم آذر روز مهمّی در قضایای گرگان است. مردم در گرگان، قضایای حمله‌ی به حرم امام رضا (ع) در مشهد را شنیدند و به طور خودجوش به حرکت درآمدند.» بطور قطع نقطه عطف تحولات استان گلستان در حوادث انقلاب اسلامی بوده است.
پنجم آذر 1357 ، نمادی از رشادت و از خودگذشتگی مردم گرگان در مواجهه با رژیم ستمشاهی پهلوی است و یقیناً 14 شهید این حادثه عظیم در کنار دیگر شهدای انقلاب اسلامی در جوار حضرت حق مأجور خواهند بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 5 آذر گرگان و ادای احترام به شهیدان والا مقام و خانواده های شریف آنان، امیدوارم با ثبت ملی این واقعه تاریخی، بتوان رونمایی ارزشمندی از پایداری و استقامت مردم این خطه در سطح کشور داشته باشیم.

سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 944
  • کد خبر : 39682