عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پژوهش ها اگر هدفمند باشد، در آینده رشد اقتصادی چشمگیری خواهیم داشت

استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان:

پژوهش ها اگر هدفمند باشد، در آینده رشد اقتصادی چشمگیری خواهیم داشت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پژوهش ها اگر هدفمند باشد، در آینده رشد اقتصادی چشمگیری خواهیم داشت

 استاندار گلستان با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت جوانان و دانشگاهیان می توانیم به رونق اقتصادی جامعه، سرعت و شتاب بدهیم، گفت: مسیر پژوهش ها اگر به صورت هدفمند، مدیریت شود می توان در آینده برنامه ریزی بهتری انجام داد تا به واسطه آن رشد اقتصادی چشمگیری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی امروز یکشنبه 5 آذر در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان افزود: پژوهش ها می بایست به گونه ای باشد که همه علی الخصوص بخش خصوصی، سرمایه گذاران و تولید کنندگان و... بتوانند ازآن استفاده کنند.
وی اظهار کرد: محصولات می بایست طبق تحقیقات پژوهشگران تولید شود تا نیازهای اقتصادی کشور را تامین کند.
استاندار گلستان افزود: دانشگاه های استان باید رابطه تنگاتنگی با سازمان ها و نهاد های اجرایی و صنعتی برقرار کنند تا از این طریق دانش و علم، وارد تولیدات استان بشود.
دکتر هاشمی تصریح کرد: موضوع علم و دانش، امروزه در دنیا به عنوان یکی از مقوله های سرمایه گذاری مطرح است، پس بهتر است در ایران هم از پزوهش های بیهوده و بدون خروجی مطلوب برای جامعه جلوگیری شود.
وی در پایان با اعلام این مطلب که استان گلستان با توجه به حضور اقوام و منابع طبیعی مختلف مانند ایرانی کوچک است، خاطرنشان کرد: با هم افزایی و تلاش بیشتر در همه بخشها می توانیم شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.
لازم به ذکر است؛ مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان، با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان، دکتر حسینی فرماندار گرگان، جمعی از مدیران استانی، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و پژوهشگران، پنجم آذر ماه در سالن خلیج فارس دانشگاه برگزار شد.

پژوهش ها اگر هدفمند باشد، در آینده رشد اقتصادی چشمگیری خواهیم داشت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 788
  • کد خبر : 39732