عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تقدیر استاندار از مردم و دست اندرکاران برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان


پیام تقدیر استاندار از مردم و دست اندرکاران برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان

 پیام تقدیر استاندار از مردم و دست اندرکاران برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان

استاندار گلستان در پیامی از تمامی مردم و دست اندرکاران برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان تقدیر و اظهار کرد: با حضور تماشاگران فهیم این استان و دست اندرکاران دلسوز ورزش و همراهی دستگاه های اجرایی، امیدواریم شاهد برگزاری دیگر مسابقات ورزشی آسیایی و جهانی در گلستان باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
ورزش عامل شادابی، رشد و تعالی جامعه است و بسیاری از آسیب های اجتماعی با توجه و گرایش به ورزش قابل پیشگیری و کاهش هستند.
برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان، نقطه عطفی در فعالیت های ورزشی این استان بود که خوشبختانه با همدلی و همراهی تمامی دست اندر کاران ورزش، دستگاه های اجرایی و مهمتر از همه مردم خونگرم، ورزشکار و ورزش دوست استان با کیفیتی مطلوب برگزار شد.
یقیناً گلستان با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های طبیعی، فرهنگی و ورزشی می تواند میزبانی مسابقات ورزشی در دیگر رشته ها را برعهده گیرد و بگونه ای شایسته از تیم های شرکت کننده پذیرایی نماید.
اینجانب از مردم خونگرم گلستان ، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون کبدی، دست اندرکاران ورزش استان، صداو سیما در سطح ملی و استانی ، خبرنگاران و اصحاب رسانه، دستگاه های اجرایی استان و تمامی کسانی که در برگزاری با شکوه این رقابت ها همکاری نمودند، قدردانی و سپاسگزاری می نمایم و امیدوارم گلستان بستر مناسبی برای رقابت های ورزشی در آینده باشد.
 
 
سید مناف هاشمی
استاندار گلستان
 
لازم به ذکر است مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در دو بخش مردان و زنان ، سوم تا ششم آذر ماه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .