عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان

بمنظور تقدیر و سپاس از حضور مردم در سفر ریاست محترم جمهوری انجام شد

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان بمنظور تقدیر و سپاس از حضور مردم در استقبال از سفر ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید پیام مشترکی را صادر  کردند.

در متن این پیام چنین آمده است:

یقیناً سفر پر خیر و برکت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی و اعضای محترم هیات دولت به استان گلستان سندی پر افتخار را در تاریخ این استان رقم خواهد زد.

میزبانی گرم و پرشور شما مردم ولایت مدار و با ایمان از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید جلوه ای دیگر از وحدت ، همگرایی و همدلی آحاد مردم و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی را به معرض نمایش گذاشت.

بی تردید حضور پرشور، کم نظیر و به یاد ماندنی شما گلستانی های عزیز به همراه احساسات عمیق و شعور بالای دینی و فرهنگی در مراسم استقبال و دیدار عمومی ریاست محترم جمهوری، برگ زرینی بر التزام به آرمان های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و حمایت از خدمت گزاران در این سفر پر خیر و برکت بود.

میزبانی پر شور و مشئون از مودت اقوام و اقشار مختلف شما مردم عزیز اعم از فارس، ترکمن، ترک، سیستانی، بلوچ و خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان، کشاورزان، اصناف، کارگران، کارآفرینان، صدا و سیما، اصحاب پرتلاش رسانه های مکتوب و دیجیتال، دانشجویان، دانش آموزان، جوانان پرشور و با نشاط، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی و تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی استان را شایسته سپاس گزاری می دانیم و مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را اعلام می داریم.

امیدواریم در سایه توجهات الهی، ، مشارکت ها و حمایت های مردم همیشه در صحنه استان، برکات و دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران گشایشگر افق های جدید توسعه ، پیشرفت و رونق اقتصادی در نگارستان ایران خواهد بود.

 

 

            سید کاظم نورمفیدی                                                                       حسن صادقلو

نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان                                       استاندارگلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .