عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت مسكن موقت و دائم در روستاهاي زلزله زده در زمان كم انجام مي شود

استاندار گلستان در جلسه ستاد پشتیبانی زلزله زدگان غرب کشور :

ساخت مسكن موقت و دائم در روستاهاي زلزله زده در زمان كم انجام مي شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ساخت مسكن موقت و دائم در روستاهاي زلزله زده در زمان كم انجام مي شود

 استاندار گلستان گفت: با همت مردم و مسئولان، ساخت مسكن موقت و دائم در ٩روستاي زلزله زده كرمانشاه كه سهميه استان گلستان است با قوت و در زمان كم انجام مي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی ظهر امروز پنجشنبه 9 آذر در جلسه ستاد پشتیبانی زلزله زدگان غرب کشور با اشاره به افزایش تعداد این روستاها و تعهد استان گلستان اظهار داشت: در ابتدا قرار بود استان کار بازسازی 7 روستا با 140 خانوار جمعیت را انجام دهد اما الان کار بازسازی 9 روستا با 300 خانوار جمعیت به استان محول شده است.
وی با اشاره به ارسال 16 تریلی کمک‌های مردمی و اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله غرب کشور، افزود: در شرایط فعلی نیاز داریم که کمک‌ها به صورت هدفمند باشد و برای این کار لازم است تا نیازهای مردم احصاء شود.
استاندار گلستان با اشاره به نیاز سپاه استان به ماشین‌آلات بیشتر در مناطق زلزله زده گفت: بنیاد مسکن در این مناطق ماشین آلاتی را ارسال کرده که به صورت پراکنده مشغول کار هستند، بنابر درخواست این ستاد و کمیته فرعی آن ماشین آلات بنیاد باید به روستاهای مورد هدف استان در مناطق زلزله‌زده اعزام شود.
وی به تهیه کانکس برای روستاییان این مناطق اشاره کرد و افزود: در این زمینه باید مطالعه کرده و تقسیم کار اتفاق بیفتد. طبق آمار سپاه استان، در این روستاها به 300 کانکس نیاز داریم.
هاشمی با تأکید بر هدفمند کردن کمک های مردمی بیان داشت: در شرایط فعلی چادر و پتو و امکانات گرمایشی به مردم داده شده اما رفع نیازهای غذایی روزانه آنان موضوعی ضروری است.
وی گفت: تلاش‌هایی که اتفاق می‌افتد باید سازماندهی و دارای نظم شده تا کارهای خوب ما تبدیل به فرهنگ شده و مدیریت چندگانه حذف شود زیرا بی نظمی هم خسارت می زند و هم موجب اتلاف منابع می شود.
استاندار گلستان بیان کرد: به هیچ عنوان کمک نقدی و غیرنقدی بدون هماهنگی ستاد انجام نخواهد شد. ما باید بتوانیم هزینه تهیه کانکس‌ها را پرداخت کنیم و برای اینکه باید با واحدهای تولیدکننده کانکس با محوریت معاونت عمرانی قرارداد منعقد شود.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 653
  • کد خبر : 39821