عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال جوانان و ارتقا شاخص های توسعه گلستان مورد توجه مدیریت استان است

استاندار گلستان در دیدار با اعضای مرکزی حزب اعتماد ملی؛

اشتغال جوانان و ارتقا شاخص های توسعه گلستان مورد توجه مدیریت استان است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اشتغال جوانان و ارتقا شاخص های توسعه گلستان مورد توجه مدیریت استان است

 استاندار گلستان با اشاره دغدغه ها و مسائل روز استان، اظهار کرد: اشتغال جوانان و ارتقا شاخص های توسعه گلستان مورد توجه مدیریت استان است و در این مسیر از تمام ظرفیت قومیت ها، جوانان، بانوان و نیروهای توانمند استان بهره خواهم برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی بعد از ظهر امروز، یکشنبه (12 آذر) ، در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، ضمن تبریک ایام فرخنده میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، تصریح کرد: حضور احزاب و اقوام ،گلستان را به استانی نمونه در سطح کشور مبدل کرده است و تلاش کرده ایم در انتخاب ها و انتصاب ها مسئله شایستگی را بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه قرار دهیم.
وی توسعه را یک جریان دانست و افزود: منابع مالی استان ضعیف است و باید تلاش کنیم هر مانعی در مسیر حضور سرمایه گذاران در گلستان را رفع نماییم.
وی یادآور شد: حضور و حفظ گردشگران در استان مستلزم رسیدگی و ارتقا سطح امکانات و زیر ساخت هاست و در این راه همه باید یاری دهنده باشند.
استاندار گلستان با اشاره سهم 12 درصدی بودجه استانی و 88 درصدی که در سطح ملی به استان ها ابلاغ می شود، گفت: توسعه زمانی میسر می شود که بتوانیم سهم استان را در اعتبارات 88 درصدی رشد دهیم و از اعتبارات ملی و بخش خصوصی در گلستان استفاده نماییم.
دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: باید شاخص های توسعه استان تغییر کند و با کمّی سازی آن را رشد دهیم و حضور سرمایه گذارانی که سرمایه گذاری آنها منهای وام انجام می شود را افزایش دهیم.
لازم به ذکر است در این دیدار میراحمدی به عنوان دبیر حزب اعتماد ملی توضیحاتی در خصوص این حزب و فعالیت آن در گلستان ارائه کرد و همچنین تعدادی از اعضای حزب دغدغه های خود را پیرامون توسعه استان با دکتر هاشمی در میان گذاشتند.

اشتغال جوانان و ارتقا شاخص های توسعه گلستان مورد توجه مدیریت استان است

 

اشتغال جوانان و ارتقا شاخص های توسعه گلستان مورد توجه مدیریت استان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .