عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز دانشجو


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز دانشجو

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز دانشجو

استاندار گلستان در پیامی ضمن تبریک 16 آذر، روز دانشجو به تمامی دانشجویان و فعالان عرصه علم و دانش در دانشگاه های استان، اظهار کرد: دانشجویان باید به مباحث توسعه استان توجه جدی داشته باشند و طرح ها و پژوهش های توسعه ساز خود را با  مسئولان در میان گذارند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن پیام کامل دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

بسم ا... الرحمن الرحیم
 
 
شکل گیری و جریان سازی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران متاثر از وقایعی است که گاه توسط افراد و گاه بر اساس حوادث ایجاد شده است.
 16 آذر هر سال یادآور اقدام استکبار ستیزانه دانشجویانی است که در این روز و در سال 1332 در حرکتی ایثارگرانه افق مبارزاتی این قشر فرهیخته را ترسیم کردند.
دانشجو بعنوان عضوی از جامعه که در سنی خاص شوق آموختن و ورود به تحرکات اجتماعی را آغاز می کند، در طول این سال ها توانسته است به عنوان بالی آگاه و ذهنی پویا انقلاب و ایران را یاری کند و دوشادوش روحانیت بیدار و مردم با بصیرت نقش بی بدیلی در این جریان داشته باشد و پس از انقلاب نیز در جریان هایی همچون تسخیر لانه جاسوسی امریکا و دفاع مقدس جایگاه خود را تثبیت کند.
گلستان استانی با سابقه تاریخی علمی بالا و بهره مند از دانشمندانی فرهیخته است و دانشجویان باید توجه به مباحث توسعه استان در زمینه های مختلف را مد نظر قرار دهند و هرگز گمان نکنند مسئولان از ارائه طرح ها و پژوهش های توسعه ساز آنان برای گلستانی آباد بی نیاز اند، چرا که استان در آغاز مسیر توسعه است و بیش از هر زمان دیگری نیازمند اندیشه های نو و سازنده دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
اینجانب ضمن تبریک 16 آذر، روز دانشجو به تمامی دانشجویان و فرهیختگان گلستان، امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق، درآیت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همت دولت تدبیر و امید و طرح های سازنده دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستانی بتوانیم شاهد استانی توسعه یافته با آینده ای روشن بر پایه علم، دانش و تعهد باشیم.


سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .