عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مطبوعات و خبرگزاری های گلستان به توسعه استان کمک کنند

استاندار گلستان؛

مطبوعات و خبرگزاری های گلستان به توسعه استان کمک کنند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مطبوعات و خبرگزاری های گلستان به توسعه استان کمک کنند

 استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه رسانه در رشد و پیشرفت ، اظهار کرد: توسعه استان می تواند زمینه رونق اقتصادی در جامعه و حل بسیاری از مشکلات را موجب شود و در این راه مطبوعات و خبرگزاری های گلستان می توانند تاثیر گذار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری های استان، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ( 22 آذر) با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها در ایجاد اتاق شیشیه ای، دهکده جهانی و شفافیت مالی تاثیر گذارند، تصریح کرد: از ابتدای حضور در استان هدف ما حرکت در مسیر توسعه بوده است و توسعه نیز تنها با پول دولت ایجاد نمی شود.
وی افزود: استفاده از منابع بخش خصوصی و اعتبارات ملی می تواند زمینه تقویت بودجه استان در سال آینده را فراهم نماید و ما نیز تلاش داریم از طریق هماهنگی با نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی بودجه استان را ارتقا دهیم.
وی یادآورشد: تلاش داریم در تغییرات استان عجولانه اقدام نکنیم و در عین اینکه عهد اخوت با هیچ کس نداریم و رفاقت ما بر مبنای کار است، تلاش داریم با سنجش مدیران حاضر در راستای توسعه استان افراد شایسته  در این مسیر را نیز شناسایی نماییم.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: پرداختن به برخی مسائل جزئی، توسعه استان را تحت الشعاع قرار می دهد و کسانی که منافع شخصی و گروهی خود را به منافع استان ترجیح می دهند و امید را از مردم می گیرند ، ظلمی را به مردم و استان روا می دارند.
دکتر هاشمی با اشاره به وحدت و امنیت موجود در استان، گفت: حمایت از گردشگری و صنعت و افزایش اشتغال را بصورت جدی دنبال می کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: به دنبال ایجاد 3 شورای راهبردی در عرصه بانوان، جوانان و رسانه هستیم و تلاش می کنیم از نیروهای شایسته بانوان و جوانان در عرصه مدیریت استان و دستگاه های اجرایی استفاده نماییم.
لازم به ذکر است در این دیدار مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری های استان نقطه نظرات خود شامل یارانه کاغذ مطبوعات، عدم وجود آموزش های مستمر، عدم وجود کادر متخصص، عدم وجود نقشه راه در حوزه مطبوعات، غیر صنعتی بودن استان جهت جذب آگهی، عدم توزیع عادلانه آگهی در بین نشریات، عدم وجود سامانه رسمی شناسایی خبرنگاران، نیاز به حمایت جدی از رسانه ها را مطرح کردند.

مطبوعات و خبرگزاری های گلستان به توسعه استان کمک کنند

 

مطبوعات و خبرگزاری های گلستان به توسعه استان کمک کنند

 

مطبوعات و خبرگزاری های گلستان به توسعه استان کمک کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .