عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران تلاش کنند از برخی منابع تامین مالی بودجه که هنوز تعیین تکلیف نشده بهره ببرند

استاندار گلستان در شورای برنامه ریزی استان:

مدیران تلاش کنند از برخی منابع تامین مالی بودجه که هنوز تعیین تکلیف نشده بهره ببرند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مدیران تلاش کنند از برخی منابع تامین مالی بودجه که هنوز تعیین تکلیف نشده بهره ببرند

استاندار گلستان عصر امروز شنبه 2 دی در شورای برنامه ریزی استان تاکید کرد: هنوز ظرفیت هایی در برخی منابع تامین مالی بودجه وجود دارد که تعیین تکلیف نشده و مدیران باید بکوشند از این ظرفیت ها بهره کافی را ببرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا منابعی نظیر درآمد حاصل از فروش نفت با قیمت بالاتر از حد پیش بینی شده در بودجه، ردیف توازن، درآمد حاصل از ساماندهی یارانه ها و حذف افراد پردرآمد و همچنین افزایش قیمت حامل های انرژی را برای گلستان که از استانها کم برخوردار است جذب کنیم.

وی با اشاره به هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی استان افزود: تمام هماهنگی ها و برنامه ریزی ها در کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید استان انجام شده تا به محض تخصیص این اعتبار پرداخت شود.
هاشمی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تنظیم بودجه به یک سال کاری وقت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه امسال زمان مفید از دست رفت و فرصت کافی برای چانه زنی جهت افزایش بودجه سال آینده نداریم اما مدیران باید از ابتدای سال بعد برای بودجه 98 برنامه ریزی کرده و با رایزنی هایی که در وزارتخانه های مربوطه انجام می دهند در صدد افزایش بودجه 98 خود باشند.
استاندار گلستان گفت: علیرغم اینکه بودجه 97 کل کشور کاهشی بسته شده اما با رایزنی های صورت گرفته شاهد افزایش سهم استان در برخی قسمتها بودیم که لازم است از مدیرانی که در این جهت تلاش کردند قدردانی کنیم.
هاشمی به فرمانداران دستور داد با جدیت نسبت به مسائل حوزه فعالیتی خود پیگیر باشند و با تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان حوزه خود در مجلس شورای اسلامی سعی کنند تا در جذب بودجه برای استان موفق عمل کنند.
وی افزود: ما بیشترین مطالبه را از کمیسیون عمران داریم که نقش نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو این کمیسیون برای جذب اعتبارات عمرانی برای استان نقش پررنگی است.
استاندار گلستان تصریح کرد: بودجه کار جمعی است و نیاز است همه کاری کنیم که تغییراتی در لایحه بودجه برای استان گلستان دیده شود.
وی در پایان یادآور شد: بدون شک، رقم بودجه 97 ملاک اصلی و مهم ارزیابی مدیران خواهد بود و لازم است مدیران محترم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

مدیران تلاش کنند از برخی منابع تامین مالی بودجه که هنوز تعیین تکلیف نشده بهره ببرند

 

مدیران تلاش کنند از برخی منابع تامین مالی بودجه که هنوز تعیین تکلیف نشده بهره ببرند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 730
  • کد خبر : 40551