عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری گروه مَپنا در حوزه آب و برق است

استاندار گلستان؛

گلستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری گروه مَپنا در حوزه آب و برق است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

گلستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری گروه مَپنا در حوزه آب و برق است

استاندار گلستان عصر امروز یکشنبه (3 دی) در دیدار با مدیر عامل بخش سرمایه گذاری گروه مَپنا اظهار کرد: گلستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری گروه مَپنا در حوزه نیروگاه های برق ، آب و دیگر زمینه هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با مهندس خلیل بهبهانی، با بیان اینکه از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال می شود، تصریح کرد: ظرفیت مدیران استان به عنوان مشاوران طرح های اقتصادی و اشتغال زا در کنار سرمایه گذاران هستند.
وی افزود: گلستان به عنوان ایرانی کوچک به لحاظ قومیتی و اقلیمی محسوب می شود و می تواند ظرفیت اجرای نیروگاه حرارتی تولید برق باشد .
وی یادآور شد : گلستان یکی از استان های کم آب کشور است و بکار گیری آب شیرین کن و استفاده از ظرفیت آب دریای خزر می تواند یکی از بستر های حضور گروه مَپنا در این استان باشد.
همچنین در این دیدار مدیرعامل بخش سرمایه گذاری گروه مپنا با اشاره به زمینه های فعالیت این گروه اظهار کرد: 41 شرکت زیر مجموعه مپنا با اشتغال مستقیم 15 هزار و 400 نفر و اشتغال غیر مستقیم 150 هزار نفر در 5 گروه برق، تولید(کارخانجات)، نفت و گاز، حمل و نقل ریلی و سرمایه گذازی فعالیت دارند .
مهندس خلیل بهبهانی با بیان اینکه هدف مپنا سرمایه گذاری و کار است ، تصریح کرد: گلستان بستر مناسبی برای فعالیت های ماست و امیدواریم بتوانیم با مکان یابی مناسب نیروگاه برق و همچنین تاسیسات آب شیرین کن را در این استان فعال نماییم.
لازم به ذکر است از 68 هزار مگاوات نیروگاه حرارتی موجود در کشور 54 هزار مگاوات آن توسط گروه مپنا ایجاد شده و تاکنون این گروه 40 میلیارد یورو سرمایه گذاری در کشور انجام داده اند.
 
 

گلستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری گروه مَپنا در حوزه آب و برق است

 

گلستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری گروه مَپنا در حوزه آب و برق است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .