عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وظیفه ما است که اهداف عالی انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم

استاندار گلستان در اولین جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان:

وظیفه ما است که اهداف عالی انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

وظیفه ما است که اهداف عالی انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم

 

استاندار گلستان، با بیان اینکه نسل امروز نتوانسته انقلاب را درک کند و این وظیفه ما است که اهداف عالی انقلاب اسلامی را برای آنان روشن کنیم، اظهار کرد: مردم و مخصوصاً نسل جوان باید بدانند هدف ما از انقلاب و لزوم استمرار این راه چیست و اگر سطح آگاهی آنها افزایش یابد قطعا از حاشیه وارد متن می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی امروز شنبه 23 دی ماه در اولین جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان، با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف و هرجا که نیازمند حضور مردم هستیم همواره با اتکا به پشتوانه مردم توانسته ایم موفق شویم، گفت: در جشن انقلاب نیز باید همچون سایر حوزه ها از مردم بخواهیم به صورت خودجوش فعال باشند.
هاشمی افزود: برای برنامه ریزی مناسب دهه فجر، حضور مدیران و به کار گیری تمام توان ادارات در برپایی عید باشکوه انقلاب اسلامی الزامی است زیرا در این برهه حساس، ما با انعکاس صحیح خدمات دولت میتوانیم در برپایی یک جشن باشکوه موفق باشیم.
استاندار گلستان تأکید کرد: دستگاه های اجرایی استان باید با تکیه بر کانون های مردمی و در گامی فراتر از وظایف درون سازمانی، مردم را در جشن انقلاب شریک کنند.
هاشمی خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال باید همراه با روح نشاط  و شادی باشد و تنها در این صورت نسل جدید انقلاب و فرزندان ما مخاطب و شریک مناسبت های انقلابی خواهند شد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 780
  • کد خبر : 41189