عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگ زنی 8۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری برای سال جاری هدف گذاری شده است

استاندار گلستان در آیین افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان گرگان:

کلنگ زنی 8۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری برای سال جاری هدف گذاری شده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
کلنگ زنی 8۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری برای سال جاری هدف گذاری شده است

استاندار گلستان با بیان اینکه در جذب سرمایه‎گذاری، کار سختی را هدف گذاری کرده ایم، گفت: کلنگ زنی 800 میلیارد تومان پروژه اقتصادی و اشتغالزا را برای توسعه استان در سال جاری در نظر گرفتیم که بیش از 500 میلیارد تومان آن در ایام الله دهه مبارک فجر محقق می‎شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی صبح امروز شنبه 14 بهمن ماه در آئین افتتاح متمرکز پروژه‎های دهه فجر شهرستان گرگان اظهار کرد: استان گلستان از ظرفیت بالایی برخوردار است و این مهم فعالیت را برای مسئولان سخت‎تر می‎کند.
وی تصریح کرد: خوشحالیم به مناسبت ایام دهه فجر دو برنامه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بانوان و پروژه‎های متمرکز شهرستان گرگان با حضور معاون محترم رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در گرگان برگزار شد.
هاشمی یادآور شد: 686 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‎های ایام الله دهه فجر هزینه شده و یک هزار و 801 پروژه در استان گلستان در این ایام افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
استاندار گلستان گفت: غیر از این پروژه‎ها در ماه‎های گذشته تلاش کردیم تا سرمایه‎گذاران استانی و خارج از استان را در اجرای پروژه‌ها مشارکت دهیم.
هاشمی با بیان اینکه از مردم و سرمایه‎گذاران در راستای توسعه استان گلستان باید کمک بگیریم، افزود: اگر اعتماد مردم به نظام افزایش یابد همانند دوران سازندگی و هشت سال دفاع مقدس به موفقیت‎های بی‎شماری می‎رسیم و در عمل این مهم را اثبات می‎کنیم.
استاندار گلستان افزود: 50 درصد جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند و بر این اساس امروز با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بانوان انتظار داریم که دستاوردهای این قشر در آینده بزرگتر و جامع‎تر دیده شود.
هاشمی گفت: باید نمایشگاهی با مشارکت 14 شهرستان و حضور بانوان روستایی استان گلستان داشته باشیم و از فضای دانشگاهی و آموزش و پرورش استفاده شود.
وی با تأکید بر اینکه باید در هر فصل توسط اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری گلستان چنین نمایشگاهی برای بانوان در نظر گرفته شود، گفت: در حوزه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی باید از حضور بانوان استفاده کنیم و این دستور معاون رئیس جمهور را به دستگاه‎های مختلف ابلاغ کردیم.
لازم به ذکر است؛ در این مراسم 209 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 820 میلیارد ریال در گرگان به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 از این تعداد، 156 پروژه عمرانی و 53 پروژه اقتصادی است و در مجموع 190 پروژه افتتاح و 19 طرح نیز کلنگ زنی شد.
 کل اشتغال ایجاد شده از پروژه دهه فجر مرکز استان گلستان 99 نفر می باشد.

کلنگ زنی 8۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری برای سال جاری هدف گذاری شده است

 

کلنگ زنی 8۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری برای سال جاری هدف گذاری شده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 979
  • کد خبر : 41914