عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند

استاندار گلستان در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر شهرستان کردکوی؛

همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند

استاندار گلستان با اشاره قابلیت های موجود در شهرهای استان، اظهار کرد: همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند و دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهرهای استان باید حلال مشکلات مردم و سرمایه گذاران باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز سه شنبه 17 بهمن در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر شهرستان کردکوی، ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر ، تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی امنیت و پایداری است و باید توجه داشت که با انسجام مدیریتی مشکلات اصلاح  می شود و در استان گلستان باید این انسجام را به وجود بیاوریم.
وی افزود: مردم ایران توانستند 8 سال دفاع مقدس، تحریم و دوران سازندگی را پشت سر بگذارند و به فرموده مقام معظم رهبری بحران‌هایی که دشمنان برای ما ساخته،‌ سبب شده که دشمنان با بحران‌های بزرگتری از آن نیز نتوانند به انقلاب ضربه بزنند.
استاندار گلستان با اشاره به حمایت ایران از کشورهای منطقه، بیان کرد: در صورتی که جمهوری اسلامی از کشورهای سوریه، عراق و امثال آن حمایت نمی‌کرد امنیت ما به خطر می‌افتاد، لذا امنیت آن کشورها را تامین کردیم تا خود و آنها در امنیت باشیم.
وی تحمل سختی‌ها و مقاومت را راه تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای پایداری و استمرار انقلاب باید سختی‌ها را تحمل و ایستادگی و مقاوم کنیم.
استاندار گلستان فرصت خدمت برای مسوولان را تکرارنشدنی قلمداد کرد و متذکر شد: اگر خواستار اقتدار هستیم باید با تلاش و پشتکار بحران‌ها و مشکلات را پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به افتتاحات شهرستان کردکوی، خاطر نشان کرد: امروز بیش از 58 میلیارد تومان پروژه در کردکوی افتتاح می شود اما انتظار داریم این حجم افتتاحات افزایش یابد.
استاندار گلستان به اشتغال بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: هر فردی به اندازه توان خود در دولت‌های مختلف فعالیت کرده است اما مشکلات اشتغال باعث شده مردم ما از مسئولان انتظار بیشتری داشته باشند.
لازم به ذکر است در این مراسم 23 پروژه عمرانی با اعتبار 9 میلیارد و 804 میلیارد تومان و 14  طرح اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 48 میلیارد و 886 میلیون تومان و اشتغالزایی 147 نفر به بهره برداری رسید.

 

همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند

 

همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند

 

همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند

 

همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .