عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن


دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیامی از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن دعوت کردند و اعلام داشتند حضور آگاهانه مردم در این راهپیمایی موجب تحکیم بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و ضربه ی سنگینی بر جبهه مستکبران و زورگویان جهان وارد خواهد آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی و دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ثمره ی خون صدها شهید و فداکاری مردان و زنانی است که با رهبری عالمانه و الهی امام خمینی (ره) به نتیجه رسید و حاصل آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.
مبارزاتی که از سال 1342 و با اعتراضات سلسله ی جلیله ی روحانیت و مردم نسبت به قوانین نابخردانه و ظالمانه ی رژیم منحوس پهلوی آغاز گردید، توانست در 22 بهمن 57 انقلابی متفاوت از قیام ها، انقلاب ها و مبارزات جهانی را رقم زند.
جمهوری اسلامی ایران در طول 39 سال گذشته همواره توانسته است با تکیه بر اصول تغییر ناپذیر خود، همراهی بی بدیل مردم و رهبری هوشیارانه ی امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از گردنه های سخت و دشوار عبور کند و توطئه های خبیثانه ی دشمنان را خنثی نماید.
اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم شریف، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان جهت حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم ا... 22 بهمن دعوت می نماییم و بر این باوریم که شرکت آحاد ملت در این راهپیمایی موجبات تحکیم بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد آورد و ضربه ای سنگین بر جبهه ی مستکبران، زورگویان و بدخواهان ایران اسلامی وارد می نماید.
             سید کاظم نورمفیدی                                                                    سید مناف هاشمی
         نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان                                              استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .