عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تقدیر استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن


پیام تقدیر استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

پیام تقدیر استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

استاندار گلستان در پیامی از حضور پرشور مردم فهیم و قدر شناس استان در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن قدردانی و اظهار کرد:  مردم استان گلستان، فارغ از گرايشات و سلايق متفاوت سياسي براي استحكام بناي رفيع انقلاب، متحد و يك دل به ميدان آمدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور چشمگير و باشكوه مردم در راهپيمايي یوم ا... 22 بهمن نشان از آن دارد كه همه مردم شیعه و سنی استان گلستان، فارغ از گرايشات و سلايق متفاوت سياسي براي استحكام بناي رفيع انقلاب، متحد و يك دل به ميدان آمده و آمادگي خود را براي مشاركت بيش از پيش اعلام مي نمايند.
مهم ترين پيام حضور مردم این است که کشور در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت می‌کند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی ، ‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر از آحاد ملت مؤمن، خانواده معزز شهدا،‌ جانبازان انقلاب اسلامي و  مردم استان گلستان كه با  اراده بي نظير خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند، قدردانی نموده و از تمامي كساني كه در ساماندهي اين شور مردمي تلاش نمودند ،تشكر نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.
 
سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .