عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک های خصوصی باید در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید فعال شوند

استاندار گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

بانک های خصوصی باید در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید فعال شوند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بانک های خصوصی باید در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید فعال شوند

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت تمامی بانک ها در استان، اظهار کرد: از آنجا که بخش قابل توجهی از منابع مالی استان در بانک های خصوصی قرار دارد به همین دلیل لازم است این بانک ها در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید فعال شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی عصر دوشنبه 30 بهمن در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و نیز جانباختگان تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج، تصریح کرد: خوشبختانه همراهی بانک ها در ارائه تسهیلات نوسازی و بازسازی با رقم 28 میلیارد تومان به 13 واحد تولیدی که موجب رتبه چهارم استان در کشور شده است که باید با توجه به ظرفیت کارخانه های فعال در استان این رقم افزایش یابد.
وی افزود: اگرچه در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هستیم اما کار و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان باید با قوت صورت پذیرد .
دکتر هاشمی یادآور شد: باید تا انتهای سال  3 کارگروه فرعی جهت بررسی پرونده های بزرگ گردشگری، صنعت و کشاورزی تشکیل شود و این پرونده ها را بصورت مجزا مورد بررسی قرار دهند.
همچنین در این جلسه قوانلو مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین روند پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط بانک های استان ارائه کرد و گفت: تا کنون 224 میلیارد تومان تسهیلات از طریق کارگروه تسهیل به واحدهای تولیدی پرداخت شده و گلستان از این نظر رتبه دهم کشور را دارد.
وی افزود: در مجموع پرداخت تسهیلات از طریق بانک های عامل استان به واحد های تولیدی مبلغ 604 میلیارد تومان است که از این منظر نیز گلستان رتبه هشتم کشور را داراست و از میانگین کشوری بالاتر است.
لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات 4 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم جهت رفع آن صادر گردید.
 

بانک های خصوصی باید در زمینه ارائه تسهیلات رونق تولید فعال شوند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .