عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت الکترونیک با رقابت، تشویق و تنذیر دولت ایجاد می شود

استاندار گلستان:

دولت الکترونیک با رقابت، تشویق و تنذیر دولت ایجاد می شود

دولت الکترونیک با رقابت، تشویق و تنذیر دولت ایجاد می شود

 استاندار گلستان اظهار کرد: رقابت، تشویق و تنذیر، دولت را به سمت الکترونیکی شدن پیش می برد و باید برای این مسئله با نقشه راهی مشخص فعالیت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در اولین جلسه کار گروه توسعه دولت الکترونیک، گفت: دستگاه ها باید با برون سپاری و اهرم های تشویق و تنذیر در این مسیر به سمت چابک سازی و پرهیز از فرهنگ قیم مآبی پیش روند.

وی افزود: شاید بعضی دستگاه ها احساس کنند الکترونیکی شدن موجب کاهش اختیاراتشان می شود اما به واقع برای کاهش فساد اداری و حرکت به سمت توسعه باید به سمت الکترونیکی شدن و برون سپاری بسیاری از فعالیت ها از دستگاه های دولتی برویم.

وی تصریح کرد: در راستای هدایت و نظارت بر موضوع فن آوری اطلاعات در استان اگر چنانچه پلانی وجود دارد ارائه و یا در غیر این صورت باید تهیه شود.

همچنین در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان ضمن اشاره به مزایای خدمات دولت اکترونیک اظهار کرد: تمامی دستگاه ها باید یک درصد از درآمد خود را صرف خدمات الکترونیک کنند.

دکتر نیاوند تاکید کرد: همه دستگاه ها باید تا آخر سال حداقل 17 فعالیت خود را به دفاتر خدماتی بسپارند تا به نوعی از فساد اداری جلوگیری و چابک سازی لازم را در ادارات ایجاد شود.

لازم به ذکر است اولین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک، حسب نامه ریاست محترم جمهوری به تاریخ 11/6/93 امروز 26 آذر ماه به ریاست استاندار گلستان برگزار شد.

گفتنی است می باید تا پایان سال 200 خدمت از سوی دستگاه های دولتی در سطح استان برون سپاری و به دفاتر خدمات ارتباطی سپرده شود.

 دولت الکترونیک با رقابت، تشویق و تنذیر دولت ایجاد می شود

 

دولت الکترونیک با رقابت، تشویق و تنذیر دولت ایجاد می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1354
  • کد خبر : 4263