عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان در پیامی روز ملی «مهندس» را به جامعه مهندسی استان تبریک گفت


استاندار گلستان در پیامی روز ملی «مهندس» را به جامعه مهندسی استان تبریک گفت

استاندار گلستان در پیامی روز ملی «مهندس» را به جامعه مهندسی استان تبریک گفت

استاندار گلستان در پیامی روز ملی «مهندس» را به تمامی مهندسان و فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: مهندسان، به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند در رسیدن جامعه به توسعه همه جانبه و پایدار کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح ذیل است؛
 نامگذاری پنجم اسفند به نام روز «مهندس» در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران و تقارن آن با سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی که یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام است، موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.
مهندسان، به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره‌مندی از قدرت تحلیل و تضارب آرا در عرصه‌ های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.
شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این برهه تاریخی، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.
با توجه به ظرفیت های شهری، معماری و مهندسی در استان گلستان به نظر می رسد جامعه مهندسین استان می توانند نقشی تاثیر گذار در آینده شهرسازی داشته باشند و گذشته تاریخی شهرهای اصیل استان را زنده نگاه دارند.
اینجانب ضمن تقدیر از زحمات و خدمات تلاش گران عرصه مهندسی استان، بر این باورم در شرایطی که گلستان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته می تواند در سایه همت عالی مهندسین، گلستان به جایگاه واقعی و درخور شأن مردم شریف این استان دست یابد.

سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 592
  • کد خبر : 42698