عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فضاها و اِلمان های شهری استان مهیای حضور مسافران و گردشگران می شود

استاندار گلستان در مانور استقبال از بهار ؛

فضاها و اِلمان های شهری استان مهیای حضور مسافران و گردشگران می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فضاها و اِلمان های شهری استان مهیای حضور مسافران و گردشگران می شود

استاندار گلستان در مانور استقبال از بهار که توسط شهرداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شعار ما برای سال آینده گلستان، مقصد گردشگران است و بر این اساس فضاها و اِلمان های شهری استان مهیای حضور مسافران و گردشگران می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز پنج شنبه 10 اسفند در حاشیه بازدید از اجرای طرح استقبال از بهار 97، تصریح کرد: گلستان دارای جاذبه های زیبای گردشگری اعم از نقاط جنگلی، ساحلی و مرزی است که می تواند برای مسافران و گردشگران جذابیت داشته باشد.
وی افزود: تلاش داریم در مناطق شمالی، شرقی و غربی استان درختکاری پایدار را انجام دهیم و با مراقب از این درخت ها در سال های آینده فضای سبز مناسب و چشم نوازی را در اختیار مردم و طبیعت گردان قرار دهیم.
استاندار گلستان با تقدیر از شهرداری گرگان جهت برگزاری این مانور ، خاطر نشان کرد: تلاش همکاران شهرداری پیمانکاران و آمادگی ماشین آلات این ارگان و شهرداری های سراسر استان زمینه آرامش و راحتی تمامی شهروندان گلستانی را فراهم می آورد و امیدواریم مردم با مشارکت و همکاری از بار زحمات آنان بکاهند تا همه از داشتن شهرهایی زیبا و پاکیزه لذت ببریم.
دکتر هاشمی با اشاره به اهمیت طرح تفکیک از مبدا زباله ، یادآور شد: باید تلاش کنیم در سال 97 تفکیک زباله از مبدا را به فرهنگی عمومی تبدیل کنیم تا زباله های قابل بازیافت به چرخه بازگردد و بخش دیگر آن به کمپوست تبدیل و در تولید برق مورد استفاده قرار گیرد و به این ترتیب در پاکیزگی و اقتصاد استان موثر باشد.

فضاها و اِلمان های شهری استان مهیای حضور مسافران و گردشگران می شود

 

فضاها و اِلمان های شهری استان مهیای حضور مسافران و گردشگران می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .