عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه


دیدار استاندار گلستان با معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه

دیدار استاندار گلستان با معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه

استاندار گلستان امروز سه شنبه 15 اسفند با دکتر نمکی معاون امور علمی ، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه دیدار و در خصوص منابع استان درحوزه های اجرایی اعم از آب، گردشگری و  منابع طبیعی گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی در این دیدار گزارشی از سیمای سلامت استان و بیماریها و همچنی ظرفیتهای موجود در استان ارائه و کرد و مقرر شد اعتبارات جاری دانشگاه علوم پزشکی استان ترمیم شود و همچنین اعتبار لازم برای جایگزینی بیمارستان طالقانی گرگان از 280 به 600 تخت در مکان جدید مورد نظر قرار گیرد.

در این دیدار موافقت شد منابع توسعه فضای مرکز آموزشی درمانی بیمارستان صیاد شیرازی و پیگیری احداث بیمارستان از محل منابع فاینانس تامین شود.

همچنین در این دیدار دکتر سعید نمکی قول مساعد در جهت تامین منابع و تخصیص اعتبار برای سال 96-97 را ارائه و تصریح کرد: سازمان برنامه بودجه به دنبال حمایت و تامین منابع فضای آموزشی درمانی خواهد بود و این مسئله از اولویتهای سازمان برنامه بودجه است.

لازم به ذکر است این دیدار در راستای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، صورت گرفت و دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر کبیر قائم مقام رییس دانشگاه ، دکتر هاشمی را همراهی کردند.

گفتنی است در پایان مقرر گردید توسعه فضای مرکز آموزشی درمانی صیاد با امکان سنجی از طرف دانشگاه ظرف مدت یک هفته به سازمان برنامه بودجه منعکس تا منابع لازم برای آن تخصیص داده شود که می تواند دستاورد بزرگی برای حوزه سلامت استان باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .