عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان در دیدار عیدانه با دکتر روحانی رئیس جمهوری حضور یافت


استاندار گلستان در دیدار عیدانه با دکتر روحانی رئیس جمهوری حضور یافت

استاندار گلستان در دیدار عیدانه با دکتر روحانی رئیس جمهوری حضور یافت

دکتر هاشمی استاندار گلستان با استانداران سراسر کشور، هیات وزیران و مدیران دستگاه های اجرایی در دیدار عیدانه دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر روحانی در این دیدار اظهار کرد: تقویت امید و نشاط در جامعه و ایجاد فضایی مناسبتر برای کار و تولید ، مسوولیت سنگین همه مسوولان است.
وی با بیان اینکه خواست مردم از دولتی که به آن رای داده اند، تلاش بیشتر برای تقویت رفاه و امنیت است، گام برداشتن در مسیر گسترش بیشتر دسترسی به فضای ارتباطی ، اطلاعات و قدرت انتخاب مردم را ضروری خواند و تاکید کرد: داشتن پیام رسان های ایرانی،  توانمند، امن و ارزان که بتوانند مشکل و نیازهای مردم را حل کنند ، بی تردید باعث افتخار همگان خواهد بود و هدف از ایجاد و تقویت نرم افزارها و پیام رسان های داخلی فیلتر و یا مسدود کردن دسترسی ها نباید باشد ، بلکه باید با هدف رفع انحصار در پیام رسان ها انجام شود.
دکتر روحانی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی و  تدوین محتوای مناسب و خوب برای انتشار در این فضا را نیز ضروری خواند و گفت: فضای مجازی خوب با تولید محتوای خوب، جذاب و مفید و نه صرفا با انحصار و محدود کردن آن ، تامین خواهد شد.

استاندار گلستان در دیدار عیدانه با دکتر روحانی رئیس جمهوری حضور یافت


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .