عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی استان و بودجه گلستان در سال ۹۷ پیگیری شد

در دیدار رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گلستان؛

تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی استان و بودجه گلستان در سال ۹۷ پیگیری شد

تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی استان و بودجه گلستان در سال ۹۷ پیگیری شد

دکتر هاشمی استاندار گلستان به منظور پیگیری و رفع برخی از مشکلات فراروی توسعه استان، با دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و پیرامون تخصیص اعتبارات پروژه های اساسی استان و بودجه گلستان در سال جاری گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این دیدار که یکشنبه 19 فروردین در تهران صورت گرفت، دکتر سید مناف هاشمی خواستار تسریع در اجرای پروژه های سدنرماب مینودشت، برقی کردن راه آهن اینچه برون – گرگان - گرمسار ، احداث بندر خشک اینچه برون و دیگر پروژه های عمرانی استان شد.
استاندار گلستان با ارائه گزارشی از آخرین روند پروژه احداث سد نرماب گفت: تسریع در عملیات اجرایی سد نرماب می تواند نقش موثری در ارتقا وضعیت آب شرق استان داشته و دغدغه های مردم این منطقه را کاهش دهد.
دکتر هاشمی احداث بندر خشک در پایانه اینچه برون را عاملی موثر در اشتغال پایدار دانست و گفت: با توجه به همسایگی گلستان با کشورهای حاشیه دریای خزر و حوزه cis، احداث بندر خشک تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد و افق اشتغال استان را متحول می کند.
همچنین در این دیدار دکتر محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از استاندار گلستان، برای پیگیری خواسته های مطروحه و صدور دستورات پیگیری لازم گلستان را استان با ظرفیت ها و قابلیت های بالا دانست که می تواند نقش بسزایی در توسعه کشور داشته باشد .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .