عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان نماد وحدت و همدلی در کشور است

استاندار گلستان در برنامه "صبحی دیگر" شبکه آموزش سیما؛

گلستان نماد وحدت و همدلی در کشور است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

گلستان نماد وحدت و همدلی در کشور است

استاندارگلستان در برنامه زنده "صبحی دیگر" شبکه آموزش سیما با اشاره به اینکه گلستان ایرانی کوچک است، اظهار کرد: گلستان با توجه به وجود اقوام مختلف نماد وحدت و همدلی در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز دوشنبه 27 فروردین تصریح کرد: 39درصد جمعیت استان را اهل سنت و ترکمن ها تشکیل می دهند و قومیت ها نماد برادری در گلستان هستند که یک سرمایه بزرگ برای استان محسوب می شوند.
وی افزود: 11میلیون نفر گردشگر در ایام نوروز از جاذبه های استان دیدن کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته 84درصد رشد داشته است.
استاندارگلستان گفت: اعتقاد دارم باید میدانی عمل کرد و بازدید از پروژه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی را در دستور کار دارم.
دکترهاشمی اضافه کرد: همیشه سعی کردم شایستگی را در تمامی امور مدنظر قرار دهم و بر همین اساس هیچ رانتی را استفاده نکردم و خوشبختانه خداوند نیز جایگاه خوبی را به ما داده و تا به امروز بدهکار و مدیون هیچ کسی نیستم.
استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که آیا از مشاوران در امور کاری استفاده می‌کنید، گفت: با توجه به اینکه استان گلستان استان رنگین کمان اقوام است بنده مشاوران سیاسی، امنیتی،  اهل سنت، عمرانی،  مدیریت شهری و مشاوران دیگری دارم.
وی در بخشی از سخنان خود به مراسم بزرگداشت شاعر ایرانی ترکمن، مختومقلی فراغی اشاره داشت و گفت:این مراسم  در روز 20 اردیبهشت ماه با حضور مردم و مسئولین استان و شهرستان، مقامات کشوری ، مهمانانی از کشور ترکمنستان در جوار آرامگاه این شاعر نامی ترکمن در مراوه تپه گلستان برگزار خواهد شد.
دکترهاشمی با تاکید بر لزوم کاهش هر چه بیشتر موانع پیش روی سرمایه گذاران گفت: جذب سرمایه و سرمایه گذار از راهکارهای مطلوب توسعه استان و کمک به رونق تولید و اقتصاد است.
وی افزود: برای جذب سرمایه گذار به کشور و به ویژه در استان گلستان باید تلاش فراوانی کرد تا توسعه و رشد اقتصادی در جامعه تحقق پیدا کند.
استاندارگلستان در پایان گفت: توصیه می‌کنم که هموطنان حتما به این استان سفر کنند که با یک حضور در اینجا، گلستان را به بسیاری از سفرهای خارج از کشور ترجیح خواهند داد.

گلستان نماد وحدت و همدلی در کشور است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .