عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه راه های گلستان نقش موثری در زمینه تجارت و سرمایه گذاری دارد


توسعه راه های گلستان نقش موثری در زمینه تجارت و سرمایه گذاری دارد

 توسعه راه های گلستان نقش موثری در زمینه تجارت و سرمایه گذاری دارد

استاندار گلستان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسائل استان در حوزه ایجاد زیر ساخت ها گفت: توسعه راه های استان به لحاظ کمی و کیفی و تجهیز ناوگان ریلی از جمله مسائلی است که می تواند نقش موثری در ارتقا جایگاه استان داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور که با حضور مهندس غراوی نماینده مردم شرق استان در مجلس صورت گرفت , ضمن تقدیر از حمایت های وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: راه آهن گرگان به مشهد، راه آهن اینچه برون به گرمسار، آزادراه نوکنده به آشخانه ،تعریض_جاده مینودشت_گالیکش،ساماندهی دو راهی کلاله و..از جمله مسائلی است که می تواند نقش موثری در ارتقا جایگاه استان در زمینه تجارت و سرمایه گذاری داشته باشد.
وی گلستان را استانی مستعد در زمینه های مختلف دانست و افزود: یقیناً با همراهی وزارت راه و شهرسازی زمینه های رشد این استان تسریع خواهد شد و امیدواریم با توجه به ظرفیت راه آهن اینچه برون نقش گلستان در مراودات تجاری جمهوری اسلامی ایران ـ ترکمنستان ـ قزاقستان پررنگ تر شود.
در این دیدار، معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با موضوعات برقي كردن راه آهن اينچه برون به گرمسار، راه اندازی قطار گرگان به مشهد و دیگر پروژهای مرتبط با راه و راهداری گلستان قول همکاری دادند. 
لازم به ذکر است در این دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به ظرفیت های استان گلستان، ابراز امیدواری کرد: با حمایت های مورد نظراین وزرتخانه، گلستان بتواند مسیر توسعه زیر ساخت های راه و شریان های ارتباطی را با سرعت بیشتری طی کند.
لازم به ذکر است که دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور جهت بازدید از وضعیت راههای استان در گلستان حضور پیدا خواهد کرد.

توسعه راه های گلستان نقش موثری در زمینه تجارت و سرمایه گذاری دارد

 

توسعه راه های گلستان نقش موثری در زمینه تجارت و سرمایه گذاری دارد

 




تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .